• Anonym

Skickar posten ut post på söndagar? Har beställt från gravtest.

Är det någon som vet ifall posten skickar ut post på söndagar?

Det står på gravtest.se hemsida att om man beställer innan 12.30 på söndagen så skickas det samma dag så det var det jag gjorde men är osäker på om det betyder att det kommer idag.

Har inte fått post hem än, men väntar ivrigt.

Vet någon snäll själ??

• Svar på tråden Skickar posten ut post på söndagar? Har beställt från gravtest.
  • BlommyNess12

ingen post levereras på söndagar, tyvärr

• ebben

här får vi aldrig post söndagar! du får nog måndagen då........... jag bor i norbotten

• Sencha

Det delas inte ut någon post på söndagar. Men ja, posten jobbar med förflyttning av post även på söndagar. Så om det i den kommun/brevlåda där företaget finns är 12.30 som gäller som sista postningtid på söndagar, så bör det kunna komma fram idag.

0401 & 0807
  • sahara sahara

Nej, men om det skickas idag borde du ha det imorgon. Bra service! De flesta ställen skickar inte på söndagar, som om man beställer på söndagen skickar de tidigast måndag, och man får det tidigast på tisdagen.

• Anonym

nej posten delar inte ut någon post på söndagar bara express brev

• sasssyy

det betyder att det skickas samma dag.. inget annat.. vi har inte haft söndagsutdelning någonsin i Sverige tror jag. Lördagsutdelning hade vi fram till mitten av 80-talet,... du får den närmast följande vardag om allt flyter osm det ska, men posten har inga garantier för att brev/försändelser kommer fram inom ett dygn heller

Svar på tråden Skickar posten ut post på söndagar? Har beställt från gravtest.