• fritzie76

"Trosor" utan på blöja?

Vi ska ta kort på vår 1-åring och hon ska ha klänning på sig.

Nu funderar jag bara på om inte blöjan kommer synas när hon sitter ner. Därför undrar jag om någon här vet var man kan få tag på trosor som hon kan ha utanpå blöjan. Har Lindex det??

• Svar på tråden "Trosor" utan på blöja?
  • moonweb

Hon kan inte ha strumpbyxor då?

• karet

lindex har jättesöta trosor med vita volanger på, köpte ett tvåpack där för ett tag sen, var inte så dyrt :)

• fritzie76

Hoppas att där är kvar i morgon då....måste ju ha det!

• Hemulia

Hm har blöjanpassade trosor i vanlig trosmodell, men såna där med volanger är ju galet sött, tycker även jag som inte annars gillar puttenuttkläder. =P

• karet
    Hemulia skrev 2009-06-15 17:19:57 följande:
    Hm har blöjanpassade trosor i vanlig trosmodell, men såna där med volanger är ju galet sött, tycker även jag som inte annars gillar puttenuttkläder. =P
    exakt! jag hatar egentligen allt pluttinuttigullgull (björnar, rosetter etc), men just volanger på rumpan är galet sött..
  • Tingeling83
    karet skrev 2009-06-15 17:27:04 följande:
    exakt! jag hatar egentligen allt pluttinuttigullgull (björnar, rosetter etc), men just volanger på rumpan är galet sött..
    jaa sött
  • Hemulia
    karet skrev 2009-06-15 17:27:04 följande:
    Ja, det är ju en klassiker som aldrig försvinner. =)
  • sonen08

kapphal har sånna med volanger ibak på jättesöta. hm har helvita va jag vet.

• fritzie76

Hittade inte på Hm, Lindex eller KappAhl...men på Polarn o Pyret! Så nu är fotograferingen räddada!

Svar på tråden "Trosor" utan på blöja?