• j 3 n N y

Ni som bor i Spanien - mobilt bredband på kontantkort

Behöver hjälp från er som bor i Spanien!

Vi tillbringar somrarna i en internetlös lägenhet i Spanien och är trötta på att sitta på rökiga internetcaféer alt. surfa svindyrt på ett stackars svenskt mobilabonnemang. Därför är jag på jakt efter ett mobilt bredband som man som utlänning kan köpa på kontantkort. Vet att det finns såna lösningar på både Vodafone och Telefonica, men kan man gå in i en butik och köpa ett sånt om man inte är spanjack? Någon som vet?! Vi behöver hjälp för att stilla familjefriden med en pappa som är arbetsnarkoman

• Svar på tråden Ni som bor i Spanien - mobilt bredband på kontantkort
  • mummmy

Hej!
    Du kan köpa en mobilt bredband med kontantkort av MasMovil. Jag har kompisar som har detta och de säger att det är den billigaste operatören. Jag är själv just nu på nätet för att hitta var man kan köpa det. Ifall du håller till i torreviejaområdet sä finns det på Torrepost i Skandinaviska centret. Ha en skön fortsatt sommar.

• j 3 n N y

Hej! Tack för svaret, vad snällt av dig Jag kollade runt massor innan vi åkte ner och sen på plats så köpte vi ett kontantkort från Yoigo som fungerar riktigt bra. Vi hade med egen dongel. Så det verkar fungera, förra året gjorde det nämligen inte det! Hoppas det funkar för dig också.

Svar på tråden Ni som bor i Spanien - mobilt bredband på kontantkort