Bästa mammatrosor!
Hej
Kan ni tipsa om vilka mammatrosor ni tycker är bäst?
Hej
Kan ni tipsa om vilka mammatrosor ni tycker är bäst?
Jag tycker att de som är lågt skurna under magen är bekvämast trots att jag i vanliga fall gillar när trosorna går upp en bit. De kan man dessutom börja använda direkt när de vanliga börjqar klämma. På H&M har de två par för 49:- och på Lindex 49:-/paret. Lindextrosorna tycker jag sitter snyggast på men jag har båda sorterna för att jag ska kunna ha fler par.
Åhhh, Twilfit har ett par helt underbara mamma-trosor! Iofs de enda jag prövade, men jag var så nöjd att det inte fanns någon anledning att testa några andra. De kostar 120kr styck tror jag, men det är väl investerade pengar! Så sköna var de... vill bli gravid igen så jag får köpa nya
Jag gillar Lindex låga trosor, har iof inte provat några andra, men jag är helnöjd med dom!
Jag har köpt ett par mamma-trosor och det är dem från Twilfit. Har nästan inte använt dem alls utan använder bara mina vanliga låga string trosor.
H&´s 2-pack mamma trosor i bomull, dom går upp över magen1
Billiga å sköna!
Har använt mina vanliga trosor under hela graviditeten. Det ser för jä*ligt ut, men det struntar jag i haha
Jag kan tillägga att mina vanliga trosor funkade bra under hela graviditeten, och att jag oftast hade dem under mamma-trosorna! Mamma-trosorna blev mer som en magstödjare än trosor. (så kunde jag ha dem flera dagar i rad också utan att behöva tvätta dem, praktiskt värre!)
Boxertrosor från Twilfit, det är dom absolut skönaste trosor jag nånsin använt :P
Laredoutes låga i microfibrer.
Snygga och sanslöst sköna!
De kan man ju ha efter graviditeten också...
jag har de vita höga från lindex. de som är lite rynkade på sidorna. dem gillar jag jättemycket