Blir man trång igen?
Min sambo sa att jag blivit "större" i underlivet första gången vi hade sex efter förlossningen, cirka en månad efter förlossning.
Min fråga är då till er ; drar det ihop sig igen?
Ni som vet svara!
Tack
Min sambo sa att jag blivit "större" i underlivet första gången vi hade sex efter förlossningen, cirka en månad efter förlossning.
Min fråga är då till er ; drar det ihop sig igen?
Ni som vet svara!
Tack
knipövningar! sen kanske det drar ihop sig lite av sig själv
Kniiiipövningar Det drar ihop sig till viss del själv men ju mer du kniper desto bättre. Finns även "kulor" att köpa som man kan "träna" musklerna med
Knip. Så blir det bättre. Det tar tid. Tänk på att ett barn kommit ut där.
Min man sa tvärtom..att det kändes tightare..han kanske bara var snäll..hehe
Här var det så ibörjan men nu påstår han att det känns samma som tidigare.
Knip Knip Och knip. Köp knip kulor!
det var ju en bra början på sex livet måste jag säga.du kommer bli mindre med tiden och knip- övningar.annars skulle ju jag som sju barns mamma vara som en hink i musen;).en liten skillnad med första barnet kan det ju bli.men det blir inte värre för varje.och skillnaden är minimal.
Det är nog olika.
En del drar ihop sig utan att göra något särskilt, andra får jobba hårt med knipövningar. Man kan även ta hjälp av geishakulor.
Som alla andra säger, knip som fan! Visst drar underlivet ihop sig igen men man behöver stärka musklerna och det gäller även de som aldrig har fött barn. Vill man slippa inkontinens och minskad känslighet vid sex så ska man knipa flera gånger per dag hela långa livet ut, tråkigt men sant. Jag har fött tre barn men är tight som bara den, kniper ständigt och har även använt knipkulor.
Jag tyckte det kändes som dom sytt ihop för mycket första gången, men det var väl lite skavigt med ärret i början. Nu känner jag ingen skillnad efter två barn.