• regnbågsbaby

Någon mer som är en knasboll som jag och sniffar på sköljmedel??

Någon mer som är en knasboll som jag och sniffar på sköljmedel??

Isf vad för märke?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-16 17:59
    Jag har en knäpp craving på att lukta på comforts Tempting Nature (den gröna flaskan) och all tvätt måste lukta av den..då njuter jag som aldrig förr..ska nämna att ingen mer än jag får gå nära tvättmaskinen..
  • Svar på tråden Någon mer som är en knasboll som jag och sniffar på sköljmedel??
  • Menhir

Inte så jag går och skåpsniffar i smyg men det lukar ju så goott!

Comfort i alla varianter (nästan) går jag igång på!

• regnbågsbaby
    Menhir skrev 2009-06-16 17:47:58 följande:
    Inte så jag går och skåpsniffar i smyg men det lukar ju så goott!Comfort i alla varianter (nästan) går jag igång på!
    Jag är helt såld på den gröna Comfort flaskan som heter Tempting Nature..ahh kan inte hålla mig ifrån den hehe
    ♥Vi har en liten tuss i magen ♥
  • myran82

Jag luktar ALLTID på sköjmedel innan jag ska köpa. Byter nästan varje gång och jag måste ju känna hur det luktar.

• regnbågsbaby
    myran82 skrev 2009-06-16 17:51:51 följande:
    Jag luktar ALLTID på sköjmedel innan jag ska köpa. Byter nästan varje gång och jag måste ju känna hur det luktar.
    Jo det är nog ett måste..
    ♥Vi har en liten tuss i magen ♥
  • Mrs Elly

Inte så att det är en fetisch (stavas?) men visst luktar jag på skäljmedlet. Har tyvärr även en förmåga att överdosera så det ska lukta mycket av kläderna! Det är säkert inte bra men vem bryr sig? Det är så mycket som är farligt idag... Var dock mer försiktigt när sonen var liten, pga av allergirisk osv

• Beccazinn

Nej inte sköljmedel men spolarvätska och fönsterputs. Jag luktar varje dag och känner mig som ett freak.

Svar på tråden Någon mer som är en knasboll som jag och sniffar på sköljmedel??