AKUUUUT !! Hyra bilbarnstol 1 vecka i Nyköping med omnejd
Finns det någonstans man kan hyra en bilbarnstol för en 1-åring i Nyköping med omnejd? Nån som vet var??
Finns det någonstans man kan hyra en bilbarnstol för en 1-åring i Nyköping med omnejd? Nån som vet var??
jag vet tyvärr inte riktigt hur det är, men här är några tips som kanske kan vara till hjälp:
på AVIS som har biluthyrning kan man få bilstol som tillbehör så testa att ringa dem i nyköping och kolla om man kan hyra bara stolen. www.avis.se
briobutiken hyr också ut stolar enl ntf (butiken: 0155-203070) kanske går det att hyra hos dem. i värsta fall får man köpa för flera månader men det går ju alltid att lämna tillbaka skyddet tidigare även om man betalar för längre tid, beror ju på vilken kostnad ni är beredda att betala, och en del hyr ju ut kortare tider.
Hoppas du hittar något!
Tack för tipset. Jag hade en fundering på detta med biluthyrningen. Risken är ju att man måste hyra hela bilen..haha.
Jag ska definitivt kolla upp de spår du gett mig.
Fler tips?
Förut kunde man hyra bilstol på statoil. Men det kanske vara var bältes stol. Och det var några år sen jag hörde om det senast. men kan ju vara värt att kolla.
Län Södermanland
Kommun Nyköping
Företag/butik Briobutiken
Adress Gumsbackevägen 13 61138 Nyköping
Telefon Nyköping
Epost brionykoping@telia.com
Telefon 0155-203070
tack för tipset allt. Fick tag på en i butiken på Gumsbacken. Så nu är tågbiljett och hyra av bilbarnstol fixat. HÄRLIGT!
så bra! Skönt att det löste sig!