• Känslan

Tips på present till nyfödd pojke!?

Behöver alla tips jag kan få.Pojken har en storebror som han lär ärva mycket i från och kläder tycker jag är så vanligt och tråkigt att ge.

• Svar på tråden Tips på present till nyfödd pojke!?
  • Zondra

Köpte ett påslakanset, Villervalla häromdagen till min brors nyfödda dotter. Till spjälisen. Det var deras tredje dotter så jag tyckte inte att kläder var så roligt att köpa, de har ju så mycket redan. Jättefint var det och funkar till både pojkar o flickor lika bra. Vitt i botten med färgade stjärnor på. Kostade 349:-

• sarismaris
    Zondra skrev 2009-06-17 00:01:18 följande:
    Köpte ett påslakanset, Villervalla häromdagen till min brors nyfödda dotter. Till spjälisen. Det var deras tredje dotter så jag tyckte inte att kläder var så roligt att köpa, de har ju så mycket redan. Jättefint var det och funkar till både pojkar o flickor lika bra. Vitt i botten med färgade stjärnor på. Kostade 349:-
    Å vi köpte detsamma till en arb. kompis nyfödde pojke, fast till barnvagnen istället!
    Det kostade 249 kr. Det va jättefint, och uppskattat! Köpte även en hakklapp därifrån, även den med stjärnor på.
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Zondra
    sarismaris skrev 2009-06-17 10:03:08 följande:
    Å vi köpte detsamma till en arb. kompis nyfödde pojke, fast till barnvagnen istället!Det kostade 249 kr. Det va jättefint, och uppskattat! Köpte även en hakklapp därifrån, även den med stjärnor på.
    Japp visst var det uppskattat! De hade redan fått drivor med kläder men eftersom deras mittendotter bara är 1,5 år så hade de ju redan "nya" kläder som de kunde använda från henne, så nu sitter dom i drivor av babykläder. De blev jätteglada för sitt påslakanset :)
  • jenny b

jag har gett blöjor, korgar med lite blandade bebissaker i, tex, torkservetter, nappflaska, nappar, pipmuggar mm mm. en filt är alltid uppskattat eller en sagobok

• saris2008

Vi köper filtar till alla barn som föds, det är alltid uppskattat. har köpte både villervalla och laban filtar som är varma och gosiga. sängkläder var en bra ide.

• kattenjanzon

Tavlor till barnrummet! Köpte på www.vickedesign.com och blev helnöjd.

Gosiga sängkläder är en bra idé. jag har själv köpt fin nattlampa i present. Lumilove tror jag den hette. Superfin! Snurrlampor är också jättefina och roliga att titta på.

Svar på tråden Tips på present till nyfödd pojke!?