Tips på present till nyfödd pojke!?
Behöver alla tips jag kan få.Pojken har en storebror som han lär ärva mycket i från och kläder tycker jag är så vanligt och tråkigt att ge.
Behöver alla tips jag kan få.Pojken har en storebror som han lär ärva mycket i från och kläder tycker jag är så vanligt och tråkigt att ge.
Köpte ett påslakanset, Villervalla häromdagen till min brors nyfödda dotter. Till spjälisen. Det var deras tredje dotter så jag tyckte inte att kläder var så roligt att köpa, de har ju så mycket redan. Jättefint var det och funkar till både pojkar o flickor lika bra. Vitt i botten med färgade stjärnor på. Kostade 349:-
jag har gett blöjor, korgar med lite blandade bebissaker i, tex, torkservetter, nappflaska, nappar, pipmuggar mm mm. en filt är alltid uppskattat eller en sagobok
Tack för alla svar :)
Vi köper filtar till alla barn som föds, det är alltid uppskattat. har köpte både villervalla och laban filtar som är varma och gosiga. sängkläder var en bra ide.
Tavlor till barnrummet! Köpte på www.vickedesign.com och blev helnöjd.
Gosiga sängkläder är en bra idé. jag har själv köpt fin nattlampa i present. Lumilove tror jag den hette. Superfin! Snurrlampor är också jättefina och roliga att titta på.
Vad får det kosta?