• Anonym (undrar)

Tacksam för snabbt svar!

Väljer att fråga anonymt eftersom jag känner många här och vill behålla min hemlighet.

Idag skulle jag ha haft min "icke-mens" och gjorde ett gravtest. Ett clearblue som visade ett svagt plus och senare på kvällen så gjorde jag ett rfsu-test som visade att jag inte var gravid. Vad ska jag tro? rfsu-testet säger att det är säkrast på morgonen men det ska ju samtidigt kunna avläsa ganska låga hormonnivåer.

*förvirrad*

• Svar på tråden Tacksam för snabbt svar!
  • drömvärld

Dem brukar alltid säga ett plus är ett plus. Testa igen om några dagar så får du veta säkert. Tycker själv det verkar konstigt att du ska få plus om du INTE är gravid

• tulipanrosen

Vänta ngn dag och gör ett nytt test. Det sägs ju att minsta lilla färg betyder gravid, men jag vet att om det dröjjer länge och blir osäkert så kan det vara ett dött foster så att det inte finns så mycket hormoner (eller vad det är). Lycka till!!!!!!

• LillaMia

Instämmer helt i förgående talare. Ett plus är alltid ett plus, svagt eller tydligt. Men vänta i några dagar och ta CB på morgonen. För mig iaf så känns CB pålitligast. Lycka till! /Maria

• L8P8

Jag tycker att CB är bättre, litar mer på dem...

Svar på tråden Tacksam för snabbt svar!