• Anonym (Porrisen)

Porrigaste du gjort!

Vad är det porrigaste du någonsin gjort? Inget är för snuskigt här, så ni vet ;)

Det porrigaste jag har gjort, var att suga av mitt ex framför några av våra vänner. Vi låg i hans säng med täcket över oss, för vi hade filmkväll. Vi hade även sex en stund senare, är förvånad att ingen av våra vänner hörde oss. Hade dock hög volym på stereon(hemmabiosystemet).

Sen har man ju gjort det som är mer busigt; Haft sex på en buss, full med folk ;) Haft sex på en krogtoa, samt på dansgolvet...

Ja, fyller på väl på när jag tänkt igenom mitt slampiga ungdomsliv :P

• Svar på tråden Porrigaste du gjort!
  • Anonym

ja o ett ex hade sex i ett solarie en gång...

• Anonym (Dirtygirl)

Jag brukar slicka min sambo i stjärten, han är dock nyduschad då!

• Anonym

Kissat framför en webcam medans nån snubbe satt o blev kåt på det
    Haft sex på stranden när en pappa o dottern gick förbi
    Haft sex i tvättstugan dagtid
    Haft sex på en dagisgård ..
    Ägnat mig åt kissex

• kikkan79

jag ville så gärna skriva något men jag kommer inte på något.

Fan....jag tror att jag e världens mest oporriga människa nu. Måste nog tänka lite till.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-06-17 14:00:11 följande:
    Kissat framför en webcam medans nån snubbe satt o blev kåt på detHaft sex på stranden när en pappa o dottern gick förbiHaft sex i tvättstugan dagtidHaft sex på en dagisgård ..Ägnat mig åt kissex
    Är du kille eller tjej?
  • Anonym (Porrisen)
    kikkan79 skrev 2009-06-17 15:21:35 följande:
    jag ville så gärna skriva något men jag kommer inte på något.Fan....jag tror att jag e världens mest oporriga människa nu. Måste nog tänka lite till.
    Alla har ju olika definationer på vad "porrigt" är, så skriv bara det snuskigaste du kommer på!
  • Anonym (Mesig)

Skickat snuskiga filmer och mms till mitt ex där jag smeker mig själv med sexleksaker. (Kanske vanilj för många men för mig var det nytt och jag älskade det .)
    Sugit av ett ex nedanför en strandpromenad vid Medelhavet. Det var på kvällen och rätt estetiskt . Jag minns honom fortfarande lutad mot klippan och jag på knä framför honom.
    Jag vill göra en massa porriga saker, jag är egentligen riktigt snuskig och kinky, men jag vågar inte...

• OMNIA

Nej fan du är ju inte mesig!

Måste ha varit mycket uppskattat av ditt ex,

Anonym (Mesig) skrev 2009-06-17 21:41:03 följande:

Skickat snuskiga filmer och mms till mitt ex där jag smeker mig själv med sexleksaker. (Kanske vanilj för många men för mig var det nytt och jag älskade det .) Sugit av ett ex nedanför en strandpromenad vid Medelhavet. Det var på kvällen och rätt estetiskt . Jag minns honom fortfarande lutad mot klippan och jag på knä framför honom. Jag vill göra en massa porriga saker, jag är egentligen riktigt snuskig och kinky, men jag vågar inte...
  • Anonym (Mesig)

Vilket av det?
    Båda exen var mer än nöjda.
    Filmexet ville bara ha mer. Det började med en rätt oskyldig toplessfilm där jag mest poserade och slutade med rena porren.
    Jag hade ingen aning om att jag skulle gå igång så mycket på det själv. Jag älskar tanken på att en man tittar på en film av mig och smeker sig själv. Så jag övertalade förstås mitt ex att skicka en film av sig själv när han r*nkade (ursäkta ordvalet) tills han kom. Den har jag sett säkert 100 ggr och blir lika k*t varje gång jag ser honom spruta.
    DET kanske är lite porrigt ändå?

• OMNIA

Ja mycket!

Anonym (Mesig) skrev 2009-06-17 21:57:45 följande:

Vilket av det? Båda exen var mer än nöjda. Filmexet ville bara ha mer. Det började med en rätt oskyldig toplessfilm där jag mest poserade och slutade med rena porren. Jag hade ingen aning om att jag skulle gå igång så mycket på det själv. Jag älskar tanken på att en man tittar på en film av mig och smeker sig själv. Så jag övertalade förstås mitt ex att skicka en film av sig själv när han r*nkade (ursäkta ordvalet) tills han kom. Den har jag sett säkert 100 ggr och blir lika k*t varje gång jag ser honom spruta. DET kanske är lite porrigt ändå?
  • Anonym (Mesig)

Ha ha! Jag som tycker att jag är så vanilj men jag kanske har fel .

• Anonym (en mesig till?)

Jag skriver snuskiga sms med fantasier och sånt jag gillar som jag sparar på mobilen och skickar till min kille vid väl valda tillfällen. De är utförligt skrivna med många snuskiga ord med vad jag vill att han ska göra med mig, ofta sånt jag inte vågar säga rakt ut, men som han på detta sätt förstår att jag vill.
    Sen älskar jag när han rör mig vid analen men kan inte släppa loss helt, han märker detta dock och är inte killen som ger sig så snart så kommer jga nog både få ett finger och mer där tror jag.

• Anonym (goodgirlgonebad)

Hmm, har gjort mycke bus när jag var yngre.

Träffade 2 killar på krogen, vi dansade och kåtade upp varann. När krogen stängde staplade vi bort till närmsta hotell och hyrde ett rum och hade galet sex hela natten.

Samma killar ringde mig när jag låg hemma i sängen och skulle till å somna, då hade dom precis kommit hem från krogen och ville möta upp mig, detta var i september för x antal år sen.
    Men vi visste inte vart vi skulle ta vägen så gick till ett nybyggt parkeringshus och drog av varann kläderna och hade en härlig trekant mot några bräder i det upplysta parkeringshuset, hade massa stickor på knäna, rumpan och ryggen efteråt.

Sen så vart jag i en annan stad och festade på ett inneställe, och var så jäkla kåt att jag smög fram till en snygg kille och sa; jag är så jävla kåt, ska vi gå in på toaletten och knulla? Han såg alldeles chockad ut men följde med. Han satte sig på toalettstolen med brallerna och kallingarna neddragna och jag red honom så hårt att toastolen sprack och det forsade ut vatten. Vi gapskrattade drog på oss kläderna och sprang ut med vatten forsande efter oss i hasorna. Hahahahha!

• Anonym (anna)

Sex på en biograf, en sådan där som slukar 1000 pers. Vi satt högst upp och resten av biobesökarna satt säkert 15 till 20 rader längre ner.

• Anonym (jätteporrig???)

Defintionen av porrit är tydligen otydlig :)

Själv har jag blivit knullad av en främmande man medans jag sög av min ålskade, haft gruppsex, sex ute (tex på strand och i vattnet vid en fluubelagd strand), wetsex, analsex (tydligen porrigt enligt vissa), i bilen på en parkering nära vägen med full insyn och lite annat smått och gott.

• Anonym (Kille)

Hmm en av de porrigaste är absolut när jag blev inbjuden som extra singelkille till en parsexfest..;)

Uppraggad av ett par och hamnade i en trekant med henne i mitten inför åskådare där det sen anslöt ytterligare två killar..så tjejen har en härlig stund och fick njuta av mkt.

• Anonym (slampan)

Hur graderar man "porrigt"? Jag har kissat på och blivit kissad på, haft analsex, knullat och sugit i varierande grad av offentlighet, rollspelat, fått smisk, blivit bunden, haft sex med åskådare, rollspelat lite till, knullat framför kameran, näckat framför kameran, sexchattat, telefonsexat, etc. etc. etc...

• Anonym (kåtA)

Chattade med en kille en gång som bodde i samma stad. Han hade en fantasi att ha sex med någon han aldrig träffat i ett mörkt rum,alltså utan att se varandra. Jag ställde upp. Åkte hem till honom. Han hade mörklagt hela lghten. Vi började smekas, kyssas och det slutade med fullbordat sex. Va skitnervöst efter att tända lampan.
    Herregud, inser idag att det faktiskt kunde varit ett psyko som kunde gjort vad som helst med mig, men ung, dum & kåt. Men det va en extremt häftig upplevelse som jag egentligen skulle vilja rekommenera, men som sagt. Kanske lite farligt.

Sen har jag haft sex i en hiss utan att ha en tråd att ta till om nån hade kommit, blivit pullad på dansgolvet, haft naket sex på ett öppet berg mitt på dagen. Blivit pullad på en luftmadrass i medelhavet mitt ibland alla barnfamiljer...ja det av ett urval.

• Kramtomaten

Porrigt å porrigt, konstiga ställen har man varit på några ggr...
    Det konstigaste stället var utan tvekan i kyrktornet i den kyrkan jag jobbade extra i då jag var 17 år... Dejtade en busschaufförska för ett halvår sedan, då hade vi sex längst bak i ledbussen ute på Muskö, i havet har skett ett par tillfällen, och i ett mörkrum på den tiden jag pluggade till fotograf...

Annars tycker jag vissa saker man GÖR är "porrigt" men det är väl för att det är något man blir tänd av. Jag älskar när tjejen sitter på mitt ansikte, då kan man slicka på tjejens villkor så att säga, hon kan själv styra hur "hon vill ha det". Mums!
    Givetvis en bonus om det går för henne på mitt ansikte...

Sen gillar jag att bli ordentligt avsugen, det blir iaf jag riktigt tänd av...
    Att få spruta tjejen i ansiktet eller i munnen gör mig helt galen, oftast slaknar jag inte efter det utan kan "köra på" bara för att jag har så mycket kåthet kvar i kropp å sinne. De tjejer jag kunnat göra detta med (inte alla som gillar att bli sprutade i munnen eller ansiktet) har själva blivit tända av att bli nersprutade å självklart "uppskattat" att ståndet varit kvar efter utlösningen...

Sen är det ju ganska porrigt att gå å hetsa upp varandra under en dag, på museum, i affären eller vad det nu är å sen gå hem å älska hett å intensivt. Fast alla är ju olika!

• Anonym (svara på..)
    Kramtomaten skrev 2009-06-19 21:43:31 följande:
    Porrigt å porrigt, konstiga ställen har man varit på några ggr... Det konstigaste stället var utan tvekan i kyrktornet i den kyrkan jag jobbade extra i då jag var 17 år... Dejtade en busschaufförska för ett halvår sedan, då hade vi sex längst bak i ledbussen ute på Muskö, i havet har skett ett par tillfällen, och i ett mörkrum på den tiden jag pluggade till fotograf...Annars tycker jag vissa saker man GÖR är "porrigt" men det är väl för att det är något man blir tänd av. Jag älskar när tjejen sitter på mitt ansikte, då kan man slicka på tjejens villkor så att säga, hon kan själv styra hur "hon vill ha det". Mums!Givetvis en bonus om det går för henne på mitt ansikte...Sen gillar jag att bli ordentligt avsugen, det blir iaf jag riktigt tänd av...Att få spruta tjejen i ansiktet eller i munnen gör mig helt galen, oftast slaknar jag inte efter det utan kan "köra på" bara för att jag har så mycket kåthet kvar i kropp å sinne. De tjejer jag kunnat göra detta med (inte alla som gillar att bli sprutade i munnen eller ansiktet) har själva blivit tända av att bli nersprutade å självklart "uppskattat" att ståndet varit kvar efter utlösningen...Sen är det ju ganska porrigt att gå å hetsa upp varandra under en dag, på museum, i affären eller vad det nu är å sen gå hem å älska hett å intensivt. Fast alla är ju olika!
    hm.. råkade läsa dom här raderna efter att jag hälsat på din sida , hoppas du svarar det stämer i alla fall till en viss procent
Svar på tråden Porrigaste du gjort!