Köpte en väska i fuskskinn från granit som nog är nån form av skolväska som har funkat kanon. Uppdelad i två större fack o ett mindre på utsidan och i de stora finns det mindre fack.
Ena stora (kallar det amningsfacket): små frottehandukar att skydda mina kläder vid amning med och hakklapp att skydda hans. Brukar även stoppa en flaska vatten och en banan i. Det fack har tre mindre nätfack vilket är perfa för amningsilägg, babyolja och mitt lypsyl.
Andra stora(kallar det byta blöjafacket): blöjor och våtservetter. Ett ombyte (body, byxor o strumpor i neutrala färger så det kan bytas oavsett vad han har för brallor eller body på sig innan). Finns även tre mindre fack vilket är perfekt för en nagelfil och lite inotyolsalva.
Mindre fack utanpå(kallar det mitt fack):plånbok, mobil, lite viktiga papper (lilla bvc-journalen med vikt o allt så glöms den aldrig mm.) och kanske nåt läppglans eller vad man nu behöver packa med sig för stunden.
Fick du se innehållet i min väska med men bara så du får ett hum om hur praktisk den är o vad som får plats:)
Kosta ca 500 spänn bara :)