• Anonym

Skitstöveln var bäst. Vem gav dig ditt bästa ligg?

Jag har haft romantiskt vackert sex med män som jag har varit förälskad i (porrigt och hett också) men det absolut bästa sexet var med en man som inte alls var bra för mig.
    Han var vild, galen, kriminell och använde alla möjliga substanser. Han hade visserligen ett statusjobb och var lite halvkänd på den tiden men helt utflippad.
    Vi hade våldsamma (bokstavligen) gräl och han kunde vara för jävlig mot mig. Men, (jag skäms nästan för att erkänna det), han gav mig mitt bästa ligg någonsin. Han tog mig på alla sätt i timmar och jag glömmer aldrig en speciell natt. Jag var helt borta av alla orgasmer och han bara fortsatte. (Han var säkert hög.) Han var djurisk, totalt ohämmad, erfaren, snuskig och så fruktansvärt bra.
    Visst har jag haft intensivt sex känslomässigt efter det men ingen har slagit honom sexuellt. Jag önskar att det hade varit med någon jag verkligen älskade men det är inget att göra åt. Han var bäst, den jävla skitstöveln .

• Svar på tråden Skitstöveln var bäst. Vem gav dig ditt bästa ligg?
  • honkie

haha! ja vad ska man säga?
    sexet blir helt annorlunda när man tar droger, flera timmar kan uppfattas som en kvart. det är sjukt intensivt... och sååååååå jävla bra... men droger är fel!

bästa sexet jag haft har varit med självsäkra tjejer. inte "tjejiga" tjejer utan mer normala tjejer. svårt att förklara. äh!

• Airlee

Bästa sexet har jag - klyschigt nog men sant - haft med min man. På andra plats kommer nog faktiskt en skitstövel lite lik den du beskriver TS.

• Anonym

Droger är inte bra fast just då var jag rätt liberal .
    Med risk för att låta skrytsam så är jag självsäker i sängen och tar för mig. Om kvinnor bara visste hur mycket de skulle få tillbaka om de bejakade sin egen snuskighet . Så jag förstår kanske vad du menar.
    Airlee, det är inte klyschigt utan underbart! Man blir ju lite avis nästan .

• Airlee
    Anonym skrev 2009-06-17 22:05:41 följande:
    Droger är inte bra fast just då var jag rätt liberal . Med risk för att låta skrytsam så är jag självsäker i sängen och tar för mig. Om kvinnor bara visste hur mycket de skulle få tillbaka om de bejakade sin egen snuskighet . Så jag förstår kanske vad du menar. Airlee, det är inte klyschigt utan underbart! Man blir ju lite avis nästan .
    Din jobbade inte med TV möjligtvis?
  • Anonym

Jo. Åh neeej, säg inte att du har varit med samma!
    Fast den mannen har nog satt på halva Sverige så det är inte osannolikt.

• honkie
    Anonym skrev 2009-06-17 22:13:11 följande:
    Jo. Åh neeej, säg inte att du har varit med samma! Fast den mannen har nog satt på halva Sverige så det är inte osannolikt.
    men för fan... nu blev jag nyfiken... snälla inboxa!
  • Airlee
    Anonym skrev 2009-06-17 22:13:11 följande:
    Jo. Åh neeej, säg inte att du har varit med samma! Fast den mannen har nog satt på halva Sverige så det är inte osannolikt.
    My god!! Inboxa mig, förnamnet i alla fall! Jag ska inte avslöja ditt nick för någon, jag svär på mina katters liv.
  • Anonym

Aldrig i livet! Någon jäkla värdighet måste jag ha kvar .

• Anonym
    Anonym skrev 2009-06-17 22:17:13 följande:
    Aldrig i livet! Någon jäkla värdighet måste jag ha kvar .
    skriv ut hans namn här då här kan du ju va anonym
Svar på tråden Skitstöveln var bäst. Vem gav dig ditt bästa ligg?