Vad kan ni rekomendera för hårinpackning till mig, med torrt hår?
Som rubriken lyder.
Helst någonting som går att köpa i en vanlig mataffär. Något dyrare har jag inte råd med.
Vad använder du?
Som rubriken lyder.
Helst någonting som går att köpa i en vanlig mataffär. Något dyrare har jag inte råd med.
Vad använder du?
Gliss har en bra budget inpackning....
Okej, tack för tipset. Ska kolla in den.
Någon mer som har något förslag på hårinpackning?
är inte säker på hur det stavas men det uttalas kerastase
Fru Brastad skrev 2009-06-18 07:44:11 följande:
April Mamma skrev 2009-06-18 07:55:34 följande:
Fru Brastad skrev 2009-06-18 07:59:44 följande:
Det jag skulle rekomendera är om du ska köpa i mataffär de är värdelösa och funkar inte alls mer en att göra det rent så köp inpackning och ha i olja i inpackningen ngr droppar sen droppa i håret efter år lite och smörj så blir det lent glansigt och så syns inga slitna toppar
Olivolja is the shit!
Det var det enda som räddade mitt hår efter årtionden med dreadlocks. Det var såååå torrt o slitet och inte ens dyra inpackningar från frissan hjälpte. Kanske lite för stunden men inte mer.
Sen började jag läsa om No'poo-metoden. Jag dissade det mesta men började använda olivoljeinpackningar och fy sjutton så bra det är!
Nu är mitt hår långt och filmstjärnesvallande! Okej inte riktigt, men nästan iaf
Nu har jag försökt att svara ett otal gånger men det vill sig inte alls, får bara scriptfel.
Jahaja, NU gick det helt plöstligt, klistar väl in det jag skrev från början då och hoppas på det bästa.
Sluta att tvätta håret med schampoo, det torkar nämligen ut håret. Jag rekommenderar att du läser trådarna om NoPoo här på fl där finns ett recept på den inpackning jag använder som består av honung, balsam och aloe vera.
www.familjeliv.se/Forum-5-73/m43393610.html