Orkar inte med katten längre!!!!
Jag blir tokig på honom! Vad är det för fel på honom????
Den andra katten är ju så lugn, trygg och gillar läget, men den är katten tar kål på oss.
Han är aldrig nöjd! Är han inne så mjauar han, så fort en dörr är stängd mjauar han, släpper man in han i rummet han vill in i, så mjauar han på andra sidan dörren. Nu har vi börjat ha ute dom bara för detta, tänkte han behöver springa av sig, nä då... är inte yttedörren öppen hela tiden så mjauar han!!!!
Det är lite jobbigt att ha dörren öppen hela tiden då vi bor i ett bostadsområde och bara har hallen på nedre plan, jag har inte koll på dörren. Men så fort man stänger så rusar han till dörren och ställer sig och mjauar så högt så det ekar i området.
Han mjauar, mjauar, mjauar!!!! Jag vill inte höra några kommentarer om att jag är en dålig djurmänniska och allt vad folk kan hitta på, för vi har nog försökt allt, men får inte denna katt uppmärksamhet och som han vill HELA TIDEN så mjauar han. Han kan ju inte vara frisk???
Detta har blivit ett stort problem för oss, och vi vet inte vad vi ska göra mer...