Svettas ni av era antidepptabletter?
Har ätit sertralin sedan 3 veckor och upplever att jag svettas jättemycket, kan det ha med tabletterna att göra?
någon som har samma problem?
Har ätit sertralin sedan 3 veckor och upplever att jag svettas jättemycket, kan det ha med tabletterna att göra?
någon som har samma problem?
OOOOOJA!! Jag har ätit sertralin i drygt 2 år och då jag började medicinera och varje gång jag ändrat dosen svettas jag floder på nätterna under några veckor. Oftast så har det dock stabiliserats efter ett tag men fy va jobbigt det är när det känns som man precis stått i duschen utan att torka sig när man vaknar...
ok tack! jag svettas på dagarna, ibland hur mycket som helst. känner mig ständigt ofräsch.
äter 50 mg/dag.
Svettas fortfarande nattetid trots att jag ätit mina Lyrica och Cymbalta ett halvår nu. Det går i perioder, just i natt svettades jag enormt.
Vaknar av att jag är dyngsur och klibbig och jättekall på huden.
Det påverkar ju hormonerna så det är inte något konstigt fenomen.
japp jag svettas, inge kul alls:(
JAAAA,så in i norden!!! Började fundera på om jag kommit in i klimakteriet eller nåt .
Värmen som varit nu har ju inte direkt hjälpt till... det har verkligen runnit om mig. Bläähh.
Jag tar Citalopram, höjde från 20 till 30 mg för ca 3 veckor sedan.
Jag äter citalopram sedan 5 år...svettas fortfarande ibland på nätterna och är överhuvudtaget mycket mer känslig för värme. Jag äter 30mg om dagen för min panikångest.
Fördelen är att jag gillar att bada i havet nu på sommaren trots att det bara håller 18 grader
Äter Efexor och svettas om nätterna så sängen är som en pool....
Men svettningarna försvinner om jag motionerar ordentligt, konstigt nog