• Anonym (vill sluta)

Hur ska jag lyckas snusa UTAN att gå upp i vikt???

Jag vill och måste sluta nu men vill absolut inte gå upp i vikt, utan snarare gå ner i vikt!

Hur gör jag??? Tips och råd??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-08 07:58:46:
    Ehhh.... Rubriken ska givetvis vara: Hur ska jag lyckas SLUTA snusa utan att gå upp i vikt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-08 07:58:49:
    Ehhh.... Rubriken ska givetvis vara: Hur ska jag lyckas SLUTA snusa utan att gå upp i vikt!

• Svar på tråden Hur ska jag lyckas snusa UTAN att gå upp i vikt???
  • TheAngelMoM

slarvät inte, småäöt inte, är du sugen på någe tugga tuggimmi eller ät grönsaker/frukt
    rör på dig, sitt itne bara stilla

• Nicimicha

Jag slutade när jag blev gravid och gick upp men pgav graviditeten inte mer än normalt... men om jag var sugen käkade jag morötter....
    Ps jag började igen för ca en månad sen.... Ingen karaktär....
    Lycka till...

• Leonie

Testa Choice, den nikotin- och tobaksfria snusen. Funkar i alla fall bra för mig!

• Anonym (vill sluta)

Leonie: Fast jag vill sluta för att det är så himla dyrt! och choice kostar ju lika mycket som en vanlig dosa... Men tack för tipset ändå!

• Pappa till LovaLo

För mej fanns det bara ett sätt, nämligen att sluta tvärt av och så fort jag blev sugen så hade jag nåt nyttigt att tugga på typ morötter och så gjorde jag nåt aktivt som jag tycker är roligt men som INTE är förknippat med att snusa. Lycka till o låt inte tobaksbolagen sno dina surt förvärvade pengar

Svar på tråden Hur ska jag lyckas snusa UTAN att gå upp i vikt???