• Svar på tråden Västerbottenpaj Kall eller Varm??
  • bitte67

Ljummen skulle jag föreslå om den ska vara på en buffé. Personligen tycker jag att ostpaj blir godare dagen efter direkt från kylen...

• Empan81

Så om jag gör den ikväll o tar med den till midsommarfirandet imorgon, så är det väl bara o värma den en liiten stund i ugnen då

• Menhir

Ljummen västerbottenpaj! *mums*

Gör det något om jag kommer förbi i morgon, TS, bara en liten sväng, sådär vid lunchtid??

• Empan81
    Menhir skrev 2009-06-18 12:41:56 följande:
    Ljummen västerbottenpaj! *mums*Gör det något om jag kommer förbi i morgon, TS, bara en liten sväng, sådär vid lunchtid??
    Ha ha Är det såååå Gott? Har du nåt bra recept o dela med dig av då?? Har aldrig gjort det förut :_)
  • mrsIce
    Empan81 skrev 2009-06-18 12:47:43 följande:
    Ha ha Är det såååå Gott? Har du nåt bra recept o dela med dig av då?? Har aldrig gjort det förut :_)
    Ja snälla, jag letar med ljus och lyckta efter ett supergott recept på västerbottenpaj!

Annars hade jag tänkt använda detta:
    www.vasterbottensost.com/recept.aspx
  • Menhir
    Empan81 skrev 2009-06-18 12:47:43 följande:
    Nä, maken och barnen gillar det inte så jag gör det inte själv.

Istället passar jag på att snylta in mig hos andra!!
  • mrsIce
    Empan81 skrev 2009-06-18 12:54:24 följande:
    ja jag kör nog också på den
    Får (förhoppningsvis) ett bra recept från en kollega i em/kväll. Lägger in det här i sådanafall
  • Luckiest

Står just och gör en VB-paj till buffébordet i morgon. Jag har alltid kört det recept ni länkat till ovan och det blir kanon men jag brukar lägga fräst purjo i botten så blir det lite mer smak, supergott!

Ljummen VB-paj tycker jag förresten är bäst!

Svar på tråden Västerbottenpaj Kall eller Varm??