• Jollboll

Riktigt bra frisör i Västerås

Hej! Jag ska till svärisarna i Västerås och tänkte passa på att unna mig en helrenovering när jag har barnvakt.

Finns det någon riktigt schysst frisör i Västerås som är duktig på både klipp och sling? Spelar absolut ingen roll vad det kostar, huvudsaken är att det är någon som klipper och f'ärgar modernt och med stil och som är bra på att se vad man passar i och kommer med många schyssta idéer!

Tack för hjälpen!

• Svar på tråden Riktigt bra frisör i Västerås
  • UllaBella

Jag vet att många är nöjda med Aqua. Jag har bara fixat ögonbryna där och de blev bra.

• Bevabus

På Savoy är de jätteduktiga! Jag brukar gå till Maria men alla där är jätteduktiga och trevliga (dessutom så osar hela stället av deras egna underbara hårspray). Det ligger nere på stan nära Stora Torget, så det är bra läge också.

• UllaBella
    Bevabus skrev 2009-06-18 15:07:44 följande:
    På Savoy är de jätteduktiga! Jag brukar gå till Maria men alla där är jätteduktiga och trevliga (dessutom så osar hela stället av deras egna underbara hårspray). Det ligger nere på stan nära Stora Torget, så det är bra läge också.
    Vad kostar en klippning där?
  • Bevabus

375:-
    Jag har vart till ställen som har varit billigare, men Savoy har kvalitén så

UllaBella skrev 2009-06-18 15:08:58 följande:
    Vad kostar en klippning där?
  • UllaBella

Ja, jag betalar ju hellre några tjugor extra för ett bra resultat Annars känns det som att ha kastat pengarna i sjön!

• oktoberlycka83

Kloak är jättebra. Dom är trevliga och kommer med nya idéer och förslag. Tyvärr är det ganska mycket dyrare där. Tror jag gav ca 500 bara för att klippa mej.

Svar på tråden Riktigt bra frisör i Västerås