Icas barnolja var ett bra förslag, då behöver jag inte prova mig fram i hyllorna
Idominsalvan fungerade bra första dagen, fet och gó som den är, men så innehåller den ju zink och det torkade också ut mig mer efter någon dag så jag är lite försiktig med den.
Pevarylen kan jag bara använda om det verkligen är svamp för den bränner på huden och då blir det tillfälligt mycket värre innan svampen går tillbaka. Och den här gången är jag bara torr och irriterad liksom.
Canesten har jag köpt men inte provat ännu fast jag har för mig att det är samma verksamma ämne som i Pevarylen.
Köpte faktiskt en tub med Ovesterin, den innehåller lite östrogen och jag använde inte införningshylsan utan tog bara lite på fingertoppen. Den hjälpte men det är ju inget jag vill tillföra någon längre period så jag får nog börja i barnoljshörnan så får vi se om det går att få bukt med det hela den vägen.
Den där fuktcreme Intim har jag inte provat men den skulle jag ju också kunna testa med, tänkte inte på det när jag var på apoteket igår. Det får bli till att inhandla en sådan också.
Min man fasar över alla pengar som går till apotektet. I början var det vitaminer, graviditetstest och ägglossningstest, nu är det underlivskrämer
Ja, ja, så är det när man är tjej!!!
Tack för alla tips och råd, det känns skönt och veta att man inte är ensam