nappförvaring
Jag undrar om någon vet var det finns en internetsida, som säljer nappbehållare. Alltså jag vill ha så jag kan förvara nappen ocså ska där vara hänganordning.
Jag undrar om någon vet var det finns en internetsida, som säljer nappbehållare. Alltså jag vill ha så jag kan förvara nappen ocså ska där vara hänganordning.
Finns det speciella såna alltså?
En vanlig burk av nåt slag funkar annars oxå.....
Visste inte att det fanns sånna.
Har använt mig av en tygpåse som jag hänger på sängen.
Annars kan du väl göra en egen av de nappburkarna som medföljer när man köper nya. -Det borde ju bara vara att limma på ett snöre... eller göra hål och knyta fast
Jag såg i en tidning "napptavla" De hade en vanlig ram, inuti hade de tapetserat med en fin tapet, eller om man vill måla nåt. De målade ramen i en fin färg och mitt i tavlan en vanlig krok.... himla fiffigt och rätt kul grej faktiskt.
Jag har en nappbehållare, köpt i bebisaffär. Finns i mitt galleri
Sylt
Men där får det ju bara plats en napp...man har kanske flera.....O jag hävdar ändå att en burk, med lock kanske tom, funkar lika bra.....men ser kanske inte lika coolt ut...om det är den effekten man är ute efter.....
Kanske e jag som tråkig......
Det får plats två nappar i "min" behållare! Syftet är mer att kunna ha napparna med sig, inte förvaring.
Sylt
Ok...då funkar en liten burk med lock bra...
Lola Jämtland
Jäpp, det funkar säkert även med en urtvättad, liten syltburk el dyl, men det var kanske inte riktigt det som TS sökte?
Sylt!
Det var precis en sådan jag tänkt mig!
Mia 1968!
Det låter gulligt, det var också en bra idé. Men jag hade tänkt mest på när man ska iväg någonstans.
Tack för alla fiffiga svar!