• aleksa98

Hur gör man för att driva ut en/flera andar???

Hej
    Snackade med en kompis nu o hon berättade att det spökar i hennes lgh.
    Vi snackar om vält köksbord, flickan som ser en gubbe med långt skägg o säger att "mamma varför ska han alltid titta på mig när jag går o lägger mig?", spisplatta som e påsatt på 6an, folk som säger när dom sovit där att det lät som att det var krig i hennes sovrum osv osv.
    Hon har bett denna/dessa anden/andar att lämna henne ifred men utan ngt resultat. Flickan har sett en man o min vännina en gammal tant.
    Ngn som vet???

• Svar på tråden Hur gör man för att driva ut en/flera andar???
  • Marina Elena

ortodoxa eller katolska präste kan välsigna hemmet

• Vipera

Vi körde på indianstil med att bränna vit salvia som rökelse och be andarna gå därifrån helt vänligt. Fungerade kanon och både vi och hunden fick ro.

Älskar ekorrar! Och vi får en älskling till, hurra!
  • aleksa98

R Franklin

helt onödigt eftersom det e en hyres

Ska kolla upp det med präster, men kommer dom till en även om man inte e ortodox eller katolsk?

Vad kan medium kosta då? E dom inte dyra?

vad snälla ni e

• Vipera

Varför lägga ut pengar på detta när ni kan fixa det själva? Folk har i all tid kunnat ordna detta med lite råd från kunniga.
    Själv tror jag inte ett dugg på saker jag inte förstår. Men dock fick jag mycket erfarenhet efter att ha umgåtts med medium som var just de som fick med sig "skit" hem till mitt hus. De ser andar överallt, jag vill helst slippa då det skrämmer min familj och hunden vågar inte gå hit eller dit. Rykande vit salvia som man viftar omkring med tar bort sådant och har gjort det längre tid än det funnits präster.

Älskar ekorrar! Och vi får en älskling till, hurra!
  • aleksa98

vipera

ok det var ju bra att veta tack

• R Franklin
    aleksa98 skrev 2009-06-18 23:37:37 följande:
    R Franklinhelt onödigt eftersom det e en hyres
    Varför skulle det vara onödigt? Alla ev problem med bostadet borde väl rimligtvis försvinna iom en flytt eller hur?
  • aleksa98

r franklin

det vet man ju faktiskt inte, finns ju dom som inte e där för lgh skull, utan faktiskt för personen o skulle det vara i lgh så lär ju kanske nästa bli drabbad, man e väl en god medborgare

• R Franklin
    aleksa98 skrev 2009-06-20 10:41:03 följande:
    r franklindet vet man ju faktiskt inte, finns ju dom som inte e där för lgh skull, utan faktiskt för personen o skulle det vara i lgh så lär ju kanske nästa bli drabbad, man e väl en god medborgare
    För en miljon USD borde de flesta vara beredda att chansa. Eller kanske tror personen i fråga inte så mkt att denne är beredd att verkligen få sin tro prövad?
Svar på tråden Hur gör man för att driva ut en/flera andar???