Brukar man klara körkortet på en intensivkurs?
Ja, brukar man?
Är rädd att allt kommer ta jättelång tid, att jag knappt lär mig nåt alls på kursen. Ska börja om två veckor.
Ja, brukar man?
Är rädd att allt kommer ta jättelång tid, att jag knappt lär mig nåt alls på kursen. Ska börja om två veckor.
Jag gjorde det. Men hade övningsskört MYCKET privat innan jag börja intensivkursen....
Jag tog en intensiv kurs.. Allt flöt på jätte bra! både teori och körlektioner... sen hade jag tur att både få uppskrivningstid och uppkörningstid väldig fort. Jag började med min första lektion den 7 feb. och hade körkortet den 1 mars... Jag rekomenderar verkligen intensivkurs! Tror absolut du kommer klara det! Lycka till!
Jag klarade det, hade inte kört särskilt mycket innan..
För att få vana i trafiken och känna sig säker i bilen är det bra om du tränar det innan. Man kan ju inte komma på en intensivkurs och knappt kunna köra.
Men trafikvana är alltid bra att ha innan!
Då är mitt svar att jag inte tror du klarar det. Och jag hoppas att de inte släpper ut en med körkort som har kört två veckor bara.. En sån skulle inte jag vilja möta i trafiken.
Alltså, grejen med att köra lite innan är för att få trafikvana och inte vara "rädd" när man skall ut i trafiken. Du skall vara lugn o säker när du sätter dig i bilen. Och det kan du bara bli med vanan inne för att köra tyvärr.
Har du ingen du kan köra med nu innan? Ngn som kan hjälpa dig? Jag bodde ute på landet då jag skulle ta mitt, körde mkt på de krokiga vägarna där. Sen tog jag intensivkursen i Helsingborg och fick min uppkörning i Malmö! Trodde aldrig jag skulle klara det men tack vare min körvana gjorde jag det. Mitt under rusningstid dessutom