• maadicken

vilka trä tågbanor passar med varandra? IKEA + Biltema?

ja vilka träjärnvägar passar ihop? har hört att ikea ska passa med brio, men gäller det även dom brio som har runda ändknoppar?

hur är det med kids wood järnvägssaker?
    finns mikki kvar? passar det?

jag vill framför allt veta om ikea och biltema passar ihop. fanns ju lite roliga billiga delar där

och är det nån som vet om det finns nåt tåget thomas som kan köra på ikeas räls?

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden vilka trä tågbanor passar med varandra? IKEA + Biltema?
  • norgesessan

Har brios tomaståg, och em mix av tågbanor. Brio, ikea, micki, nån till...Biltema har vi inte. Men alla tåg har passat alla tågbanor. Har tåg från ikea, brio, micki och evt. ett märke till...

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • maadicken

åh! har brio tomas tåg? har bara sett alla andra tomas tåg som bara passar på deras egen räls. vart har du hittat det?

vad bra om allt passar ihop! behöver bara veta om biltema oxå då  för jösses vilka billiga "tillbehör" dom hade där

• norgesessan

I malmö är det massor på Jättekul. Kan inte garantera det är brio, men det är samma tåg. (har sett det är tomaståg med en helt annan typ räls med)

• norgesessan

Jo, det är brio, för dom var med på en briobroschyr man fick med nåt tåg engång..

• Dr Mupp

Vi har brio, micki, biltema, ÖB och nått annat billighetsmärke (som har dålig kvalite). Alla passar ihop.

• maadicken

tack för svar! då ska vi ut och shoppa lite mer

får kolla efter thomas tåget i nån leksaksaffär som säljer brio. har inte ens tänkt på att kolla där då jag ändå tycker att brio är för dyrt för min plånbok. men ett thomas tåg ska jag allt ta mig råd med

Svar på tråden vilka trä tågbanor passar med varandra? IKEA + Biltema?