• mm m

Roliga midsommarhälsningar..

Hej och glad midsommar till er!

Jag brukar alltid via sms få olika roliga midsommarhälsningar så i år tar jag ahjälp av er för att komma med en ny.

Hoppas ni har några på lager som ni vill dela med er av.

Här kommer en..

Midsommar jucken!!
    Idag startat midsommar jucken. Envänlig hälsning startad av Lions och vi föräldrar på stan samt vi i villa. ANledningen är att uppmuntrra de som aldrig får knulla pga utseende eller obefintligt kön. VAr med och stötta någon stackars onanist, som jag just gjort. Trevlig midsommar!

• Svar på tråden Roliga midsommarhälsningar..
  • Ord blind

Hoppas det är en lång lista nästa gång jag loggar in. Själv har jag tyvärr ingen att dela med mig. :(

• mm m

Vet att jag hade en till men det verkar va borta nu.

Handlade om att man skulle avsluta och göra klart massa saker i sitt liv. dricka upp det sista rövinet, de 12 sista ölen, ta de sista tabletterna osv å nu passar jag på att hälsa er en riktigt god midsommar medans polisen är på väg upp på taket för att hämta ner mig...

• mm m

Kom på en till som jag fått.

En undersökning visade nyligen att den genomsnittlige polacken kliar sig i skrevet 30ggr/dag och sover med handen innanför kalsongerna.
    Tänk på det nästa gång du äter jordgubbar..

Men kom igen nu. Är jag och fler med mig som vill läsa och skicka lite kul men är än så länge bara jag som skrivit in historier

Svar på tråden Roliga midsommarhälsningar..