• Anonym

han gillar att ha finger/dildo i rumpan!!!

Jag har prata väldigt mycket på inet med en man, vi har mycke gemensamt och det finns en otrolig attraktion mellan oss.
    Vi ska snart träffas live.
    De senaste veckorna har vi börjat prata sex och ha telefon sex något jag är helt grön på.
    Han berättade även då att han har inge problem med att exprimentera, han är inte gay men har inga problem med att ha en dildo i rumpan eller ett finger.
    Jag vet inte alls hur jag ska ställa mig till det.
    Alla män jag varit med tidigare har alltid varit väldigt rädd om sin rumpa och har haft lite homofobi.
    Tror inte att jag skulle bli särskilt tänd på tanken faktiskt.
    men jag gillar ju analsex så varför inte.
    Men det känns så främmande för mig nästan lite små äckligt.

• Svar på tråden han gillar att ha finger/dildo i rumpan!!!
  • Anonym (hehehe)

Låter som min man :)
    Låt oss hoppas att det inte är det ;)

• Anonym

Anonym (hehehe) skrev 2009-06-19 13:09:30 följande:

Låter som min man :) Låt oss hoppas att det inte är det ;)
    Hahaha tror du har märkt om han haft telefonen fastopererad vid örat varje kväll.
  • Anonym

Anonym (hehehe) skrev 2009-06-19 13:09:30 följande:

Låter som min man :) Låt oss hoppas att det inte är det ;)
    Men du är okey med det? Du tycker inte att det känns skumt?
  • Anonym (hehehe)
    Anonym skrev 2009-06-19 13:11:41 följande:
    Anonym (hehehe) skrev 2009-06-19 13:09:30 följande: Hahaha tror du har märkt om han haft telefonen fastopererad vid örat varje kväll.
    Jo det är sant :)
    Han är nämligen oxå sugen på att jag ska "sätta på" honom i baken... Med en strap on då förståss :)
  • Anonym (hehehe)

Ibland kan det väl kännas som en kul grej men ibland blir det lite för mycket. Vi har inte gjort det än, men han har exprementerat på egen hand :)

• Anonym

Jag ser inget konstigt med det alls. Min man gillar också när jag stimulerar honom där. Precis som vi kvinnor har männen en massa erogena zoner. Vi använder dock inte strap on´s, men väl fingrar och dildo.

Det handlar ju inte om att vara gay eller ej, det är bara larvigt. Jag ser inte min man som gay för att han gillar att ta mig i baken...

• Anonym (maticita)

jag hade varit så glad om min kille hade velat göra nåt annat än vanlijsex. och jag hade defenitivt bejakat hans önskan om att utforska sin kropp!
    det går att få otroliga orgasmer med lite hjälp av anal stimulans, varför skulle han inte få uppleva det?

jag tänder som faaaaan på att ha anala lekar på män, makes me go bananas ;)

• Anonym (rätt vanligt?)

Två av tre pojkvänner (har bara haft tre) har gillat det. Även några tillfälliga bekantskaper. Gillar de det så varför inte? Män ska väl också få njuta!

• Anonym

Jag tror att det är mycket vanligare än man tror. Låt honom känna att det är helt normalt att tycka att det är skönt, men gör inget som du inte känner för. Sex ska vara bra för båda parter och man skall inte känna sig obekväm.
    Min sambo tycker också om anal stimulans och finns det inte ett rykte om att mäns G-punkt sitter i analen?

• Anonym (Ny här..)

Jag skulle gärna se om min fru stoppade in ett finger i rumpan på mig..

Jag skulle gärna göra det på henne...om jag bara fick... snyft!

• FDR

Kalasskönt!

Klart du inte skall göra det om du inte vill, men prova...du kommer nog gilla o se honom åla sig av glädje :D

• konstmodell

Det har inget med sexuell läggning i dimensionen hetero - homo att göra utan helt enkelt om han gillar anal njutning eller ej.

• Anonym

Det gillar min man med, inget konstigt alls tycker jag, man har ju jätteerogen zon där! (man som kvinna + att lite längre in är ju mannens prostata)

• Anonym (morsan)

inget konstigt alls.det gillar min gubbe med.

• Anonym

Mitt ex älskade sånt (han var bisexuell) Men alla som gillar det behöver ju inte vara det...

• Anonym

Mannens g -punkt sitter ju i bajan så det är väl inte ett dugg konstigt!

• Anonym (maticita)

vilken sexuell läggning man har är helt orelevant i den här frågan, då det handlar om njutning och inget annat.
    analen hör inte ihop med homosexualitet eller bisexualitet, eller för den delen heterosexualitet.

• Anonym

Menade självklart inte att han skulle vara homosexuell bara för att han gillar saker i analen.
    Det var bara enbart så han uttryckte sig när han förklarade saken.

• Anonym (Stimulans)

Jag förstår inte heller kopplingen till homosexualitet. Det handlar ju bara om stimulans.
    Jag dejtade en riktig machoman tidigare, en svenne banan som var chockerande vanilj (innan han träffade mig ). Han hade levt i ett tråkigt äktenskap sexuellt och jag upptäckte flera erogena zoner hos honom, (det kan ju vara väldigt individuellt), som han inte visste om trots att han var 40+!
    En kväll masserade och smekte jag honom med oljor i timmar så han var helt avslappnad och medan jag sög av honom lät jag ett finger 'hamna' där. Jag trodde att han skulle få spader men han protesterade INTE, tvärtom .
    Det trodde han inte om sig själv heller men jag kan nästan garantera att han kommer att be sin nya flickvän om det (om han vågar).
    Det är jättevanligt att män går igång på det eftersom det har rent fysiska förklaringar.
    Däremot tycker jag att man kan spara på krutet när man nätflörtar och experimentera med varandra i verkligheten i stället för att undvika den här typen av reaktioner. Det kanske inte skulle ha känts så konstigt för dig om han hade tagit upp det i sängen i stället.

Svar på tråden han gillar att ha finger/dildo i rumpan!!!