• I have a kid

karusell för 1 åring??

vi har tivoli nedanför oss och jag funderar på om min 1 åring okorr ska få åka någon karusell eller är hon för liten??

• Svar på tråden karusell för 1 åring??
  • KlasStures mamma

Beror på vad där är för karuseller och om du kan sitta med kansek? Inte så lätt alltid att få en ettåring att sitta stilla menar jag =) Annars är det väl ingen fara. Är ju jätte roligt med karusell!!!

• I have a kid

KlasStures mamma skrev 2009-06-20 14:08:47 följande:

Beror på vad där är för karuseller och om du kan sitta med kansek? Inte så lätt alltid att få en ettåring att sitta stilla menar jag =) Annars är det väl ingen fara. Är ju jätte roligt med karusell!!!
    JA gud inte tänkte jag lämna henne själv i en karusell.
    Hon verkade dock inte tycka att det var kul eller att det var trist, hon satt bara å tittade som om hon sov. Men sen efter ett tag så ville hon inte sitta, så då fick hon stå å hålla i sig i stigbygeln. guud jag belv så illamående av den där barn karusellen den snurra ju samma varv säkert 11 gånger .
  • KlasStures mamma
    I have a kid skrev 2009-06-20 18:26:23 följande:
    JA gud inte tänkte jag lämna henne själv i en karusell.Hon verkade dock inte tycka att det var kul eller att det var trist, hon satt bara å tittade som om hon sov. Men sen efter ett tag så ville hon inte sitta, så då fick hon stå å hålla i sig i stigbygeln. guud jag belv så illamående av den där barn karusellen den snurra ju samma varv säkert 11 gånger .
    då var det kanske inte någon jätte höjdare =) men det är ju roligt att ha provat =)
Svar på tråden karusell för 1 åring??