• Anonym (nyfiken tjej)

Vill testa nya saker i sängen - men vad???

Min sambo vill gärna att vi ska testa nya saker i sängen och det vill jag också.. han har kommit med några förslag som fallit väl ut och som jag gillat

Så jag känner att det är min tur att komma med lite nya idéer nu men jag har ju noll fantasi! Så please kom med tips

• Svar på tråden Vill testa nya saker i sängen - men vad???
  • Anonym (Tjej22)

Kolla porr på nätet. Då får man väääldigt mycket fantasi det kan jag lova!

Vad gillar din kille?

Min kille har aldrig haft en tjej som varit OK med så pass mkt i sängen, han tänder på att jag är just så öppen för nya saker.
    Så var inte rädd att prova, det är många gånger jag sagt, "nej stopp" mitt i akten om jag inte gillar det. Det är inte värre än så.

Man kan tycka ngt är hett i fantasin, i porren, men kanske inte på riktigt.
    Men prova kolla porr, och kombinera det med vad din sambo gillar.

• Anonym (nyfiken tjej)

Anonym (Tjej22) skrev 2009-06-20 15:37:04 följande:

Kolla porr på nätet. Då får man väääldigt mycket fantasi det kan jag lova! Vad gillar din kille? Min kille har aldrig haft en tjej som varit OK med så pass mkt i sängen, han tänder på att jag är just så öppen för nya saker. Så var inte rädd att prova, det är många gånger jag sagt, "nej stopp" mitt i akten om jag inte gillar det. Det är inte värre än så. Man kan tycka ngt är hett i fantasin, i porren, men kanske inte på riktigt. Men prova kolla porr, och kombinera det med vad din sambo gillar.
    Han gillar allt.. finns inget han inte vill prova och jag känner väl likadant men jag är så tafatt. har kollat lite på filmer tillsammans och vi fick uppslag till att duscha tillsammans och så kissade jag på honom och det gillade vi båda två. Men jag tycker att de flesta filmer är antingen skumma, eller så pumpar de bara på som galningar.
  • Anonym (Tjej22)

Ok, ja jag är helt med dig på vad du menar.

Om man är lite mer ute efter "sensuell porr" så kan jag rekomendera riktigt härligt tjejsex, helst oralt.
    Vi brukar kolla på nätet, det är ju inte hela filmer utan mer klipp på kanske 20 minuter. Men det räcker Dessutom är det gratis.

Gå gärna in i en porrbutik tillsammans, det kan ge många roliga ideer,

Svar på tråden Vill testa nya saker i sängen - men vad???