Vattniga flytningar, har någon erfarenhet av detta?
Den senaste veckan, eller 5 dagarna, för att vara exakt, har jag haft vattniga flytningar. Inte som trådiga som vid ÄL utan vattniga. Vad kan detta bero på? Någon som vet?
Den senaste veckan, eller 5 dagarna, för att vara exakt, har jag haft vattniga flytningar. Inte som trådiga som vid ÄL utan vattniga. Vad kan detta bero på? Någon som vet?
Ingen aning, men mina flytningar brukar vara lite vattninga strax innan ÄL. Vattniga, men ändå sega, om du förstår hur jag menar... som äggvita ungefär.
Har försökt få till sånna där "broar" som man ska kunna få vid ÄL men har dock inte lyckats med det. Det är verkligen vattnigt..
När har du ÄL?
Min senaste cykel var på 44 dagar så om denna är lika lång så har jag BIM den 19 september. Och man har ju ÄL 12-16 dagar innan så då hade jag ÄL nånstans mellan 3 september och 7 september. Tror det blir rätt så i alla fall..
Är alltså på dag 33 idag.
Ja du... men då kan det väl ha varit ÄL-sekret?
Fast det gick inte liksom att dra ut det till "broar", så som man brukar kunna göra. Fast det kan kanske ha varit ÄL-sekret ändå?Har dom kvar fortfarande, lika vattniga. hm...
Jag har ont där nere och flytninar som bara den...( vit-genomskiktiga)
rinner som fan.. vad e kan detta va?
Det är troligtvis ÄL-sekret du har. PÅ vilken dag i menscykeln är du?
skulle haft mensen för nästan 3 veckor sen.. inte fått den:S tagit 2 teat bägge va neg. men min läkare sa att jag kunde va det iallafall:)
Ja, du kan ju vara låghormonare . Vänta och testa om några dagar igen!
Man har vattniga flytningar innan själva ägglossningssekretet, dvs äggvitan. Så du kommer troligen ha ägglossning de närmsta dagarna.
Vad jag läst så har man ingen ÄL om cykeln är längre än 35 dagar
Kommer tyvärr inte ihåg vad det var jag läste detta. Tror det var på Planerar för barn på www.alltforforaldrar.se Det var över 1 år sen jag läste det, men det kanske går att söka på det.
De senaste dagarna har jag haft mellan 37.4-37.6 i kroppstemperatur, har då tagit på morgonen. Imorse hade jag 36.9, betyder det att jag haft min ägglossning nu? Har haft vattniga flytningar 7-8 dagar men det har inte varit så att man kan göra "hängbroar" av det. Vad tror ni? BIM den 19 om denna cykel också är 44 dagar.
Jag har oxå haft MYCKET vattniga flytningar... Men jag har haft ÄL...
Innan och efter rinner det mer eller mindre hela tiden... Det är precis som om någon har hällt vatten i trosorna! Det är inte alls som "vanliga" flytningar... Inte ett dugg segt... Bara vatten...
Jag funderar på om det kan bero på att min man och jag har sex ofta...??? Vi har sex i princip varje dag...
Jag har haft dessa flytningar under flera dagar....
Skumt...
Och jag har, som sagt, haft ÄL... Då var det ju segare... Men annars rinner det bara ut "vatten"... Hela tiden....
Mariina: tempen går upp dagen efter ägglossning. En del kan få en tempdip samma dag som ägglossningen, så det kan va det du fick idag då.
Kan jag ha ÄL nu även fast det bara är en vecka kvar till BIM?
Mariina! Har du testat dig med grav.test?
Du kanske har senare ägglossning den här månaden.
Imorse när jag vaknade så hade det kommit blod. Antar att det är mensen..:(
ELler kan man blöda fast man är gravid?