• Monstermamman

Vad har ni för dolda talanger?

Blev inspirerad av Sisus tråd "Vad är era defekter" www.familjeliv.se/Forum-5-97/m4483865.html och där var det flera som räknade upp sina dolda talanger.
    Kanske dom kan få en egen tråd istället?!

Jag börjar med mina!
    *Vifta på näsborrarna.
    *Vinka med lilltån utan att dom andra tårna rör sej.
    *Hör när det är 200 ml vatten i vällingflaskan när jag fyller den.

• Svar på tråden Vad har ni för dolda talanger?
  • snartfaster

Jag kan spänna bröstmusklerna så att jag kan röra ganska mycket och synligt på brösten, det är en avkopplingsgrejj för mig så jag brukar sitta och göra det utan att tänka på det och sambon brukar säga "men sitter du och viftar med tuttarna nu igen"

• MysMellis

Jag kan lyfta på halva överläppen...

• snartfaster

jag kan böja fingrarna långt bakåt. jag trodde hela mitt liv att alla kunde det och retades med min bästis för att hon inte kunde det, och så visade det sig att det var jag som var freaket i showen

• Janey

Jag kan gå på tåspetsarna

• snartfaster

Janey: vad häftigt, det har jag alltid velat kunna (gjorde många tappra försök när jag var liten). men gör det inte ont?

• snartfaster

upptäckte nyss att jag också kan vifta med näsborrarna

hörrni, ska vi gå ihop och öppna en minicirkus? har vi tur så kan vi kanske spåra upp en kille som gick på mitt dagis när jag var liten som kunde vika in öronsnibbarna i öronen och låta dem sitta kvar så och en bänkgranne från lågstadiet som kunde slicka sig själv på nästippen

• Janey

snartfaster: Jo på mig gör det ont :) Men säkert dem som tränat länge, gör det inte ont på

• Moster S

Jag kan vända på tunga, och liksom TS vifta på lilltårna utan att de andra tårna rör sig. Kan även röra på nacken sidleds utan att huvudet rör sig upp o ner (vet inte om det är så ovanligt, men min sambo tycker det ser äckligt ut... )

• Lola Jämtland

Jag kan stoppa in min knutna näve i munnen.

Hallå! Hörde jag nån säga att jag är stor i käften?!

• Cheri

Jag kan böja mina fingertoppar, alltså böja fingrarna vid översta "vecket"

Svar på tråden Vad har ni för dolda talanger?