• vänat

Hårklämma i strass

Någon som vet var man kan köppa en snygg hår klämma i strass?

Brukara i bland vilja ätta upp mitt hår i en lite knunt/svinrygg eler vad man ska kalla de men min strass kläma har gått sönder och skulle vilja fåå tag på ny.

Någon som har tips på vart man hittar strass klämmor?

• Svar på tråden Hårklämma i strass
  • vänat
    MrsMia skrev 2009-06-21 21:00:43 följande:
    Hos NK i Stockholm finns ett märke för accessoarer som heter Evita Peroni. De har otroligt fina hårklämmor bl.a. www.evitaperoni.com/
    kommer inte åt sidan måste installer kisnkesa spårk inställningar?? låter tokigt förstår ju inte kinesika. Sen undrar NK i stockholm går de att skick a efter saker via postorde då eller?? är de enbart besök i butike? Frågar eftersom jag bor i umeå
  • vänat

D med N och A skrev 2009-06-21 21:05:50 följande:

topglam.se har gott om håraccessoarer, har du kollat där?
    ja men ser ingen strass hårkläma där!?
  • D med N och A

Hmm, tror det fanns en förut. Kanske slut?

• vänat

D med N och A skrev 2009-06-21 21:09:52 följande:

Hmm, tror det fanns en förut. Kanske slut?
    ja jag kan då ingen hitta men kan du hitta och länka den hit ??
  • D med N och A

Näe, hittar den inte heller nu, det var som sagt inte idag jag såg den. Kanske fel sajt till och med, måste fundera vidare. Återkommer om jag hittar. Sorry.

• vänat

D med N och A skrev 2009-06-21 21:15:54 följande:

Näe, hittar den inte heller nu, det var som sagt inte idag jag såg den. Kanske fel sajt till och med, måste fundera vidare. Återkommer om jag hittar. Sorry.
    Låtre bra att du återkommer om du hitar!! Någon anna som har tips på vart man kan hita hårklämmma i strass?
  • Ezza

Har hittat strassklämmor på Topglam.se, de finns under Accessoarer/Håraccessoarer/Hårspännen
    men de är kanske mindre än du tänkt? Lycka till iaf!

• vänat
    Ezza skrev 2009-07-01 14:44:28 följande:
    Har hittat strassklämmor på Topglam.se, de finns under Accessoarer/Håraccessoarer/Hårspännenmen de är kanske mindre än du tänkt? Lycka till iaf!
    jag vet inte var du hitade ser ingen strassa klämam överhuvutaget?? Trots at jag går in där du säger skulle du inte kunna plcka fram de och lämka direkt till sida för jag har leta under accesoarer/håraccesoarer/hårspänne ?? och även under hårklämma för de är hårkläamm så håret går at sätt upp i knyt eller sb vinrygg men som sagt hittar inget.
Svar på tråden Hårklämma i strass