tatuera in barnens namn på kroppen?
jag tänkte göra det men vill ha tips på hur man kan göra??
har du gjort det, eller vet nån som gjort det? bild på det?
jag tänkte göra det men vill ha tips på hur man kan göra??
har du gjort det, eller vet nån som gjort det? bild på det?
min sons pappa har tatuerat in våran sons porträtt på under armen.....jag tänkte tatuera in hans namn på skuldran eller armen...det ska vara skriv stil o på o:et ska det sitta en fjäril som ser ut som att den har landat där...altså ska den skuggas så det ser verkligt ut....
endast svart o skuggat för min del.....kanske lägger i färg vid ett senare till fälle...har tyvär inga bilder i mitt galleri på mina tatueringar men ändå....men det är bara du går till en tatuerare o diskuterar alternativ...tex vad du tycker om mm.....lycka till...
Jag har ingen tatuering, men har tänkt tatuera in min dotters namn på utsidan just ovanför vristen, litet å enkelt..
Ingen har skrivit det, så jag gör det.
Det gör SKITONT!!!
Men om motivet är värt det står man väl ut.
Jag ska tatuera in mina barns namn och en tribal i svanken.
Har en tatuering på skuldran, så jag vet vad jag ger mig in på
Jag tänkte tatuera in barnens namn nu i höst, men så blev jag gravid, så det blir till att vänta tills nästa barn är fött, så får det också vara med i gadden.
Har funderat på att göra den på vristen och använda nån fin stil, typ gammaldags boktryckarstil eller så.
Min andra tatuering sitter på vänster överarm och den gjorde inte alls ont. Visst kändes det och det stack lite, men ONT gjorde det inte.
Ekorren.
jag har mina fyra barns namn och födelsedatum på höger överarm. jag blir glad varje gång jag ser den!
fast i situationer när man inte vill prata barn (vid en av få krog-rundor nuför tiden tex) kan det kännas jobbigt att alltid behöva förklara vad alla namnen står för...
lajjalo: har du någon bild?? jag vill så gärna tatuera in mina barns namn oxå
japp jag hade tänkt göra det...Vill skriva Liam i skrivstil på högten...Måste bara få bort valkarna så tatueraren kommer åt.... ..Min sambo har tatuerat in Liam på underarmen..bild finns i mitt bildgalleri..tror jag iaf...KRam K.
lizza: när min sambo kommer hem ska jag be honom fota den och sätta in den i mitt galleri. bara jag inte glömmer...
Emmylee - jasså? Det har jag missat & jag har 4...
Jag ska också tattuera in mitt barns namn Men kommer itne på något som jkommer se snyggt ut även när nästa barn ska bli intattuerat :D