Vad har du sug efter?
Vad vill din mage ha?
Jag är helt galen i choklad,lakrits,kaviar och leverpastej.
Men klara inte av lukten av thaimat!
sött=pojke
surt=flicka
sanning eller myt?
Vad vill din mage ha?
Jag är helt galen i choklad,lakrits,kaviar och leverpastej.
Men klara inte av lukten av thaimat!
sött=pojke
surt=flicka
sanning eller myt?
Haha, jag har nästan samma som dig, har upptäckt dillkaviar denna vecka (måste vara på mjuk macka för bästa effekt) och lakrits har varit en favorit i några månader nu :) Sugen på allt surt som blodgrape och tranbärsjuice ! Vet inte om det är en tjej eller kille dock.
Med min son frossade jag i choklad och andra söta onyttigheter.
Med denna(99% en flicka) så hade jag ett galet sug efter smältost(skrattande kon) och babybelost!Var tvungen att äta det varje dag en period.
Sedan var det faktiskt lite sug efter citron och apelsiner ett tag med.
Jag är galen i Bravos apelsinjuice, sura melongodisar och jordgubbar. Går upp mitt i natten och halsar juice direkt ur förpackningen! Jag tror det blir en pojke och då stämmer ju inte det där med surt. Vi får se...
Under mina söners graviditet var jag dö sugen på; Kött, saltlakrits, cola och godis.
Under dotterns graviditet var jag dö sugen på; Apelsin juice, frukt, sallad, sushi och ramlösa.
jag hade samma sug när jag väntade min dotter som jag har nu.
Och enligt UL så är det troligtvis en flicka även denna gång.
Men förra gången var lakrits suget så enormt att jag kunde bli tokig om jag inte hade det hemma! :p
Det är så roligt hur kroppen fungerar! :D
piggelin och lakrits!!!! denna gång- vet inte vilket kön d blir men tror på pojke...
förra grav som resulterade i en flicka hade jag cravings på polly och julmust!!!:)
I början av båda graviditeterna var jag enormt sugen på supersura godisar och frukter, ngn som vet varför???
glass!!!!! :)
Har varierat genom graviditeten. Är nu i v.39 & väntar en pojke.
Var först sugen på apelsin/grapefruktjos, sushi, bananer
Sen blev det mer salt som chips som jag aldrig äter annars, mindre sugen på kött & nu mot slutet har jag väldigt svårt för fisk & kött.
Hade en period jag var tvungen att ha citron varje dag, och för några veckor sen var det äpple som gällde (äter jag aldrig annars), nu vill jag ha nektariner & annan frukt.
Så på mig stämmer det nog inte. Är ibland sugen på surt men det har även blivit endel glass & choklad.
Dottern: risifrutti och kexchoklad.
Nu: surt godis och sur apelsinjuice... vet dock inte vad det blir...
Jag äter allt som e sött. Men jag älskar även citron, väntar en flicka :)