• Anonym (kåtlisa)

Sex i malmö, men var?

Jag har pratat med en kille som jag gick i samma klass som för 15 år sedan. Vi fann varandra på nätet igen och har pratat om att träffas. Våra samtal har innehållit en del sex och foton. Nu kommer vi till kruxet, jag är nere i skåne v 28 och då har min man semester så vi kan inte vara här hemma. (tror inte jag vill det heller).

Var kan man ha sex i malmö? Om man inte vill ha det utomhus. Hotell? som inte kostar skjortan. Kan man boka ett rum för nån timme? Eller det är rätt genomskinligt vad man ska göra då?

Hjälp!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 21:36
    Kan tillägga att vi bara kan träffas över dagen i några timmar.

• Svar på tråden Sex i malmö, men var?
  • Anonym (kul för dig!!)

Ta er in på ett hotell. Låt killen betala!!

• redneck girl

ta in på hotell,kanske....

• OMNIA

Ja killen betalar så klart, finns ett bra hotell nära bron super fint. Billigt, nej men han har ju dig där!

Vänta, din man? Ajja bajja!

• hellohanna

Hemma hos honom kanske?

• Djungelpojken

Ska ni äntligen träffas efter 15 år (!) och är sugna på varandra så känns det lite felfokuserat att leta efter billiga ställen. Ska ni ändå "go all in" så rekommenderar jag ett bra hotell, beställ upp lite room service och låt stunden bli minnesvärd på flera sätt.

• Anonym

formel 1 motell vid midhem är nog ganska känt för att va knullhotell hehehe

• Anonym (svärmor)

Kanske dags att du lämnar din man om du ska vara otrogen? Finns ingen mening att forsätta ett förhållande om man ska göra sånt skit som du har tänkt. Jag hoppas din man kommer på dig och att du blir lämnad och allt går åt helvete för du är inte värd bättre än det.

• Anonym (a just det)
    Anonym skrev 2009-06-23 09:23:22 följande:
    formel 1 motell vid midhem är nog ganska känt för att va knullhotell hehehe
    haha, det hade jag glömt bort..haha.. Jag och skulle ha tagit in där för några år sedan, men det var fult då.. haha
  • Anonym (kåtlisa)

tack för alla svar, nu ska jag fundera

och till dig "svärmor" Du är bara avis att du inte får nåt...

• Anonym (svärmor)

jag får hur mycket som helst så jag är nöjd. Men jag förstår dig, det är inte lätt och va en skitstövel, men du har ju bevisat att det går.

Svar på tråden Sex i malmö, men var?