• Esjacountry

ont vid sex vid ev tidig graviditet?

Nu har jag mått illa och menssmärtor fram och tillbaka i 2 veckor drygt...
    förväntad bim runt 22 Juni...tog ett test igår (visserligen kl 18.00) som var negativt, kanske lågt hormon då?

Vi hade sex idag på fm, då smärtade det längst in och nu sitter jag här med ont, känns som livmodern el äggstockarna värker och illamående...

Fråga; brukar ni vara känsliga/ ha ont vid sex i början av graviditet?

eller är jag bara skendräktig? svårt att tro det...

när jag har menstruation vanligen har jag aldrig illamående, den kommer alltid mellan 28 dagars mellanrum, det här är skumt tycker jag....

• Svar på tråden ont vid sex vid ev tidig graviditet?
  • viktoriaw

låter nästan som det jag har. meddela när du har testat

• memadde

jag hade med ont vid sex för en vecka sen drygt. Jag är på BIM+1 idag. ej testat än

• susannanilsson86

Jag har det så, gör ont vid sex, eller jag är öm under sex och efter sex och jag är gravid i vecka 8!

Lycka till!

• Esjacountry

intressant, jag är aldrig öm annars,
    om jag inte skulle ha en infektion eller så (för när jag åt ppiller/ minipiller fick jag konstant svamp och smärtor, hemskt!)

tänker vänta med att testa till om en vecka igen...

• viktoriaw
    susannanilsson86 skrev 2009-06-23 13:40:33 följande:
    Jag har det så, gör ont vid sex, eller jag är öm under sex och efter sex och jag är gravid i vecka 8! Lycka till!
    hur länge har du haft så?
  • susannanilsson86
    viktoriaw skrev 2009-06-23 14:31:27 följande:
    hur länge har du haft så?
    Sen vecka 5 skulle jag tro men tycker att det börjat bli bättre nu i vecka 8
  • BabyÅsna

Jo jag har ont, haft ont sen ägglossning typ.
    I helgen när jag hade sex så kunde vi typ bara köra mjukt och inte lägga upp benen så han kom in djupt, då gjorde det asont...

Har ont nu me i äggstockarna... ..
    Hoppas det släpper...

Svar på tråden ont vid sex vid ev tidig graviditet?