• minignagarn

Sandal med stängd tå, vart hitta?

Är på jakt efter sandaler till dottern på 15 mån. När de är så små ´ska´ de ha stängd tå har jag hört. Men VART hittar jag det? Är inte beredd att betala 500 kr som Kavat eller PAX tar, Din sko har inga, inte Skopunkten heller, Eurosko hittade jag men för 400, finns det inga billigare????

• Svar på tråden Sandal med stängd tå, vart hitta?
  • 3 barns mor

kolla tradera. men pax är inte så dyra som kavat

• Jennjen

Vincent shoe store, de har rea nu
    Deras sandaler är fantastiska!

• kattochbebis

Jag köpte Kavat för 350 kr på Coop. De hade 100 kr rabatt. Min kille på 15 månader springer i dom. Sitter som gjutna. Har du råd så är det värt att lägga pengar på ett par bra skor och kanske skippa något annat istället. Jag har prövat de flesta modeller och tyvärr är det bara de dyrare som sitter bra över hälen, vilket är ett måste för att de ska slippa skavsår.

• 071001

Japp, Vincent har rea. Din Sko har då haft för jag köpte vita där.

• lilyanna

Vår coop-butik har halva priset på kavat nu, kanske har din det med?

Oliver 070327, lillebror BF 090814
  • norgesessan

köper också på coop när dom rear ut, sist köpte vi pax.

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • knäppisen

kolla danska märken/danska länkar.

• Dahlia

Kan varmt rekomendera Kavat.. Värt att lägga extra pengar på bra skor.

Felicia 1996 och Eddie 2008... Tack för att ivf finns
  • Julanta85

Hittade på skokanonen i märket flax för 200kr paret...
    Funkar kanon på mina små =)

• BabyJay

Jag köper mina KAVAT (finns ju PAX oxå) på ELLOS. Där finns det alltid nån rabatt!

Sist köpte jag med rabattkod 195605 och då fick jag 50% på skorna + gratis expidering. Så fina kavatskor till dottern för 250 kr!!

Mamma till Freja, född 080706
  • trötter22

på skopunkten köpte jag te min tjej. 149kr. rosa o vita med en fjärill på. inte helt stängd utan 2 små hål där framme. hon kör ju sin bobby car o sånt o så de här var perfekt

• BabyJay

Vilken storlek har din dotter?

Mamma till Freja, född 080706
  • lövet

Vincent har fina - vi har köpt fina billiga i riktigt skin (liknar kavat) på COOP. Det bästa med COOP skorna är att dom har spänne och inte kardborre eller snören = lilltjejen tar inte av dom dirket.

• Lajkie

jag köper oftast Pax och inget par jag köpt har kostat 500, varken sommar el vinterskor.

Svar på tråden Sandal med stängd tå, vart hitta?