• Anonym (trekant)

trekant

är bi gravid å förlovad å vill ha trekant med min fästman å en tjej till vågar inte prata med någon om de förutom min bästa tjej kompis men hon är helt fel min fästman vet de åxå å e villig på de men han klarar itne ens av att se mig kompis pussa vissa tjejkompisar på munnen så jag vet itne hur han ska klara en trekant nån mer som drömmer om en trekant ?? har btw aldrig haft tjej sex har länge velat testa å har en tjej kompis som vill ha sex med mig men problemet e min fästman vill inte att jag har sex ensam med henne å hon vill itne ha trekant med honom

• Svar på tråden trekant
  • Anonym (trekant)

i västergötland

• keis

Hitta en annan tjej då... Vore ju rena drömmen att få se på och delta för din kille

• Anonym (trekant)

borde va de ja men känns konstigt å leta på sex saiter å att prata med en kompis om de klarar vi inte

• Anonym (trekant)

men vill som sagt inte leta på några saiter

• Anonym (M)

Jag vill också. Är bi men har aldrig varit i ett biförhållande, bara haft sexuell kontakt med andra tjejer. Lever med en man men är sååå sugen på tjejer. Jag älskar min sambo, men önskar att sexet vore friare, alltså att vi inte skulle behöva hålla oss till bara varandra... Bor i Mälardalen..

• Anonym (ann)

också tjejsex sugen, har haft trekant med en exta tjej men inte gått hela vägen men vill vill vill! vi är med på bodycontact men tycker det är knepigt att hitta någon där.
    lycka till

• Anonym (N)

Jobbigt läge! Men din kille kan inte tänka sig att bara titta på? Att du är sj me en tjej, å får utforska??
    Sj skulle ja jätte gärna vilja ha trekant me en tjej till,ja å killen har vart medlem på 6klubb, men känns som få seriösa. vi båda vill att man ska kunna träffas å även umgås. Å sen se vart d leder.

• Anonym (N)

Tror du e inne på fel sida ifall du vill hitta någon. :P Men man ska ju aldrig säga aldrig...
    Ja e villig men inte singel... Så d sprack.

• Nordie

Det kan bli jävligt jobbigt efteråt kan jag säga, man skall vara riktigt stabila och trygga i varandra om man skall göra detta. Om det finns minsta lilla tveksamhet så skall du avstå, du och din partner måste vara helt överens. Annars kan det bli svartsjukt och jävligt efteråt.

Ett bra sätt att testa är att komma hem från jobbet, sätta er vid matbordet helt utan något sex eller så och prata om det. Om det känns rätt då för båda är det nog stor chans att det lyckas och blir skitbra. Om ni bara är med på det i samband med sex eller försepel/efterspel så är det kanske bara fantasin som skenar lite.. och det är ju inte fel det heller..

Det är helt klart värt att rekomendera; men prata mycket först, i alla fall första gången. Så ni vet vart ni har varandra. Kan bli jäkligt mysko annars.

• Anonym (trekant)

ska försöka

• dukat

frågan e väl om din kompis vill ha 3kant överhuvudtaget För om hon är mer lebb än bi kan det ju bli problem

Svar på tråden trekant