• Willes Mamma 08

Ratt till Barnvagn?

Undrar om de finns nån universal leksaksratt som man kan fästa på vagnen. Finns ju en ratt till brio race vagnen,men antar att den bara är till den.
    Så finns de någon annan man kan köpa?vill bara ha en o klämma fast och  vart kan man köpa dem i så fall?

Mamma till underbara lilla William 080419 ♥
  • Svar på tråden Ratt till Barnvagn?
  • UllaBella

Jo det finns en men jag kommer inte ihåg märket. Vet att Barnens hus har iallafall. Både Brio och Emmaljunga har, men Brioratten funkade inte på Kronan sulkyn iallafall.
    Den ajg tänker på är ganska färgglad och man skruvar fast den med en klämma, ungefär som på en sängmobil.

• Willes Mamma 08
    UllaBella skrev 2009-06-24 11:52:48 följande:
    Jo det finns en men jag kommer inte ihåg märket. Vet att Barnens hus har iallafall. Både Brio och Emmaljunga har, men Brioratten funkade inte på Kronan sulkyn iallafall. Den ajg tänker på är ganska färgglad och man skruvar fast den med en klämma, ungefär som på en sängmobil.
    ok,har tyvärr inget sådan affär i närheten,du vet inte om de finns på toys R us?
    Mamma till underbara lilla William 080419 ♥
  • UllaBella

Ingen aning. Får nästan panik när jag in på Toys r us då jag tycker det är så stoooort och det är prylar överallt
    Men jag hittade en länk iallafall till en. Jag vet att det ska finnas fler modeller...
    www.babyshop.se/system/search/product.asp&c=46&page=1&rnum=3

Lycka till

• Fruochmamma

BR Leksaker har en plast-ratt av märket Bellino. Vi har en liknande (kommer inte ihåg märket) som INTE alls var bra. Plastig och kunde inte fäastas ordentligt.

(¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Ratt till Barnvagn?