• Anonym

barn som äter sin egna avföring...

Hej,
    väljer att vara anonym då min vän kan vara härinne,handlar om hennes son.
    Han har vid något tillfälle tagit av sej sin blöja och tagit ut bajset och stoppat det i munnen!!
    Usch!
    Något säger mej att det inte är normalt,att det kanske är en slags protest mot nånting.
    Och min väninna säger att alla barn testar nångång.......??

• Svar på tråden barn som äter sin egna avföring...
  • Zeraphia

barn kladdar och de stoppar allt möjligt i munnen. har han fortfarande blöja kan man ju anta att han är i den åldern då han testar allt. det är egentligen ingen fara, så länge det inte utvecklas till en vana. visst är det äckligt, men jag skulle tro att ganska många barn gjort det. jag har inte gjort det själv, men har två syskon som testat :)

• Jennaz

Men om han är riktigt liten kan han ju inte veta att bajs är äckligt och inte ska ätas, eller? Fast att ha lite mer koll på en sån buskille kanske vore en bra ide... Lite dumt att äta det...

• jojjo113

Hur gammalt är barnet? Men det låter fullt normalt då barn stoppar ALLT i munnen...

• mammacarro

usch då, äckligt, men som många säger så tror jag dom vill testa.. när vår dotter började krypa o sånt på golvet fick vi sätta för både till köket o hallen för hon åt kattens mat o satt i lådan o åt hans bajs.. det var det äckligaste jag sett, fullt i munnen o i båda händerna.. detta upprepade hon 3 ggr sen blev det ditsatt en låda som hon inte kan ta sej förbi

• Peter Braskii

Hallooo my crackyy boozkis.

Jag tänkte bara berätta att jag e mega-baka o brukar fortfarande stoppa bajs i munnen vid 51 års åldern. Mmmmm

• Anonym (Fy fan)

Skaffa barn, det är meningen med livet.... gräver ut ungens egen avföring ur munnen på ungen....Åh, mitt liv är komplett. 

• Anonym (Äckligt)

Fy tusan vad äckligt! Visst stoppar barn i viss ålder allt möjligt som munnen men jag har aldrig sett varken mitt eget barn eller någon annans stoppa sitt bajs i munnen. 

• Anonym (F)

Ja, barn testar allt möjligt men mamman är ju sjuk i huvudet om hon inte stoppar honom och förklarar att man inte ska äta avföring!

Svar på tråden barn som äter sin egna avföring...