• Anonym (Bläääh)

Hatar mitt jobb!

Jag jobbar inom vården. Med äldre. OCH JAG HATAR DET!!! Ska snart iväg och jobba igen. Gruvar mig innerligt och önskar att hela avdelningen dör nu, en timme innan jag börjar. Jag är så less på alla skrik, allt gnäll, på att torka skit och spyor... Jag är så less på anhöriga som ska lägga sig i och mina kollegor som inte gör sitt jobb. Jag är så less på systemet där man inte får anmäla sina kollegor anonymt för att de missköter sina arbetsuppgifter.

Människor är äckliga djur. Jag överväger att gå till soc före att jobba med dessa gamlingar!

Jag önskar mitt ett RIKTIGT jobb. Så jag kan gå in till chefen och slänga vår urtöntiga arbetsklädsel i ansiktet på henne!

BLÄÄÄÄH

• Svar på tråden Hatar mitt jobb!
  • Anonym

Härlig och human inställning du har,hoppas mina anhöriga aldrig behöver hamna där du jobbar.Byt jobb!!

• Mrs Winter

Du blir själv gammal en dag och behöver hjälp.Tänk om mina barn då skall ta hand om dig?

• Anonym

den enda som kan göra något åt situationen är ju du själv så byt jobb så slipper du gnälla

• FruMähler

å hur skulle du förklara är ett riktigt jobb?

Det är din skylldighet att anmäla om någon missköter sig, anonymt eller inte! gör du inte det så missköter du ditt!

å Vadå lägga sig i? det är deras rätt som anhörig att vara uppdaterad i vad som händer vårdtagaren.

Människor blir " äckliga djur" när de behöver hjälp, ta å byt jobb å lämna plats åt en person som respekterar livets gång och verligen vill hjälpa!

• pixietails

Du borde ju seriöst inte jobba inom vården om du har en sån här inställning. Säg upp dig förfan om det är så jävla jobbigt!

Svar på tråden Hatar mitt jobb!