säljs inte baddräkter i stl 134 och uppå`?
hittar bara bikinis i den stl och jag tycker min 6åring är för liten för det.el?
hittar bara bikinis i den stl och jag tycker min 6åring är för liten för det.el?
Jag har sett mindre barn i baddräkt så det borde ju finnas. Har du kollat på sportaffärerna?
nej inte kollat där
men lindex hm och kappahl har bara bikinis tycker hon är liten för det?
Tja, vad tycker hon själv? Jag tror att jag hade bikini strax innan jag började skolan. Det var då på 70talet så det var ett tag sen. Men jag minns att jag var väldigt förtjust i min bikini .
Dom kanske är slut. Men visst sjutton har HM haft baddräkter i 134. Fast jag tycker inte heller hon är för liten för bikini. det finns ju dom som är som ett linne med trosa. man behöver ju inte köpa halterneck trekants varianten.
kollade på HM's sida nu och dom har ju för sjutton bara bikinis i trekants modell från 134-170. helt sjukt ju.
stadium hade på deras hemsida EN baddräkt i stl 134-140
challe 1 skrev 2009-06-24 15:10:53 följande:
Våran 7 1/2 åring har en tankini.. alltså som ett linne till badtrosor & den är i strl 134 från KappAhl. Kan ju va ett alternativ annars. Vill inte heller att dem ska ha 3 kantsbikini så denna kompromiss funkade =)
Jag köpte en svart baddräkt till min dotter i 134/140 på Kappahl. Vill abslolut inte att hon ska ha trekantsbikini. Hon är bara 7½ år...
Ica Maxi brukar ha fina i stora barnstorlekar
Sportaffärer skulle jag kolla på!
var på stadium idag och hittade typ vanliga troor samt en sporttop och den blv hon förtjut i då den var alla renbågensfärger.
så nu har vi fixat men tack för alla tips