• nevadita

Här samlas vi som plussat efter IVF i Mars/april

Del 2

Kampen för att bli gravid är över, nu hoppas vi på att fortsättningen går lika bra {#lang_emotions_heart}

Vi har kommit en bit på vägen

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m42622762.html

Listtråden: www.familjeliv.se/Forum-7-140/m43105357.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 12:40
    Forts. på listtråden: (då vi hamnat i lite osynk )

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m45515189.html
  • Svar på tråden Här samlas vi som plussat efter IVF i Mars/april
  • nevadita

Monamona; du är ju snabbare än en iller

• Monismonis

Hi hi... jag trodde jag var onykter när jag såg en ny tråd med samma namn som den förra.

• nevadita

hehe, jaa jag tyckte vi håller fast vid namnet La länken i den andra och hoppas på att det funkar så att ingen försvinner på vägen.

Bara inne en sväng lite snabbt nu, stressad av jobbet och måste dra igen

Men snart ska jag sitta i lugn i ro en kväll vid datorn, det behöver jag!!!

Kram kram!

• ÖnskanS

Nevadita: Bra att du öppnade en ny tråd!

• ÖnskanS

Jippy: hur har det gått för dig idag?!

• tels

v17+4

Oi det var mycket att läsa efter jag har varit borta sedan i torsdags! Vi åkte ned till landställe utanför Båstad för midsommar helgen, Kristianstad för en 60 års fest på måndag och sedan körde upp E22 till Stockholm med en halv dag runt Kalmar, övernattning på Öland och lunch idag i Västervik. Det var en härligt resa i vår ny (begagnad) kombi bil!och vilket väder det har varit.

Jag är glad att höra att ni alla har det bra och att Podans blödning är ofarligt. vad rädd jag skulle vara nu att upptäcka blod!

Själv är allt bra. Min mage har blivit ännu större och jag kan känna var min livmoder ligga nu. det är ganska konstigt. jag är väldigt medveten om det liksom fast jag har inte känt mer av bebisen sedan förre veckan. Vi verkligen ser fram emot RUL på måndag!

har det så bra!

• läslusen

Hej!
    Hoppas att ni har det bra i värmen?
    Jättebra att du ordnade ny tråd! Jag är lite passiv just nu jag men försöker läsa och följa tråden för fullt. Är mest trött hela tiden medan magen växer.

• jippy

Vad bra med en ny tråd!

Önskans: Det gick jätte bra idag på RUL. Vi fick en glad bm som sakligt förklarade allt vi såg på skärmen. 
    Han/hon låg och vinkade med fingrarna och sparkade för fullt med benen, väldigt kul att se! {#lang_emotions_laughing} Fick med några bilder av halvbra kvalité, den lill* ville ju aldrig ligga still....! 
  • nevadita

v.18

Hej på er igen.

Det där med att ksriva vilken vecka vi är i var en jättebra idé men jag är lite glömsk så jag missar nog ibland {#lang_emotions_embarassed} Är dessutom osäker på vilken "veckaplusdag" jag är, hoppas på att få lite klarare besked nästa vecka.

Jippy; vad mysigt med busfrö
    Taskigt att han/hon inte ville vara stilla så du fick en pangbild
    Jag längtar till mitt RUL nästa fredag med skräckblandad förtjusning... Känns som en milstolpe på nåt vis.

Värmen är väl skön om man bara slapp jobba Skugga och vatten och glass och frukt, och bara vila, hade varit skönt!

Är ledig på fredag, ska bli riktigt gött.

Många kramar till er alla

Svar på tråden Här samlas vi som plussat efter IVF i Mars/april