Kakor o kex till 1-åring
Vad kan jag välja för gott till min ettåring. Han tycker att majskrokarna o riskkakorna är smaklösa nu. Vill gärna undvika en massa socker.
Vad kan jag välja för gott till min ettåring. Han tycker att majskrokarna o riskkakorna är smaklösa nu. Vill gärna undvika en massa socker.
Jag gav digistivekex och smörgåsrån, har dock inte koll på sockret i dem just nu. Stora grabben åt inte om det blev för sött.
webbutik.barnmatsbutiken.se/mellanmal/snacks
finns t.ex. apelsinriskakor med råris och apelsins och inget socker i dem, finns även olika sorters majssnacks, kakor och ja allt möjligt, gillar produkterna och mina barn älskar dem med
Några av deras kex hittade jag på Coop o "pepparkakorna" gillade min son. Men när jag skulle handla nästa gång såg ajg att datumet på all hade gått ut. Tack för tipset!
Det finns ett fyrkantigt blått paket som brukar stå där Digestivekexen står i hyllan (tror de heter Kornmo eller nåt liknande). Jättegoda och MYCKET mindre socker än Digestivekexen som är rena sockerbomben.
Kom på en till, friggs har kommit med nya riskakor, t.ex. majs & dinkel, dom älskar också mina barn