• Dynamic

Får du svårt att äta när det blir varmt?

Jag får jättesvårt att få i mig mat när det är varmt, jag måste tvinga i mig mat och oftast går det inte ändå.

Hur är det för er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får du svårt att äta när det blir varmt?
  • vackrastarflow

jag äter mer... suck. vill hela tiden ha nåt i munnen, gärna vattenmelon och annan frukt/bär etc.

• Zimlis

Annat: Får svårare att äta lagad mat på dagen - men frukt och bär och annat mer läskande slinker ned utan problem.
    På kvällen däremot när det svalnar så är ju grillat det bästa som finns - blir hungrig nu

Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Busmusen

Jag äter mer än jag brukar. Jättekonstigt tycker jag. Men jag är oftare sugen på mat.

• Åskan

Nu ammar jag o äter mest hela tiden, men i vanliga fall är jag mindre sugen på mat. Däremot mkt mer sugen på läsk o cider etc. Inte bra. vatten, det tär tråkigt.

• PrettyGirl

Äter mkt mindre än normalt, blir ofta illamående i värmen och kan knappt äta alls.

• ebben

nä,inte alls.
    Äter som vanligt.fast jag vill inte stå inne o LAGA maten! så det får bli mycket pizza o hämt/färdigmat.........

• sandra1978
    PrettyGirl skrev 2009-06-24 19:53:37 följande:
    Äter mkt mindre än normalt, blir ofta illamående i värmen och kan knappt äta alls.
    samma för mig och tyvärr min 3-åriga son med.
  • Angels Fall First

Svårare att äta men äter ändå normalmycket. Orkar inte träna om jag inte får mat så det ger som sig själv. 

Har bytt telefonnummer (till den svenska mobilen) om någon känner sig bortglömd och inte fick det.
  • Miracle Cats

Ja, jag äter mycket mindre. Blir mest dryck, fil, yoghurt och sallad.

Föräldrar är de sista människor i världen som borde ha barn.
  • Jossebell

japp, kan inte äta alls på dagen när det är varmt. När det blir kväller och svalt så kan jag vräka i mig. viktökning? jepp! hatar sommarvärmen!

• Katt123

Annat: äter samma mängd fast annrolunda. Mycket mer sallader, fil och müsli, mackor osv. Kall mat helt enkelt! Dock gillar jag inte att sitta och äta i solen, det ska vara skugga :) .

• CeeJay

Ja, äter lite mindre.

Äter mycket kall mat på sommaren, typ yoghurt och sallader. Har svårt att äta varm mat när det är varmt ute och är inte lika hungrig på sommaren. Men jag kan tex äta hur mycket glass och jordgubbar som helst

• 010306

Ja, äter lite mindre. Mindre lust att laga till maten också

Svar på tråden Får du svårt att äta när det blir varmt?