Får du svårt att äta när det blir varmt?
Jag får jättesvårt att få i mig mat när det är varmt, jag måste tvinga i mig mat och oftast går det inte ändå.
Hur är det för er?
Jag får jättesvårt att få i mig mat när det är varmt, jag måste tvinga i mig mat och oftast går det inte ändå.
Hur är det för er?
jag äter mer... suck. vill hela tiden ha nåt i munnen, gärna vattenmelon och annan frukt/bär etc.
Annat: Får svårare att äta lagad mat på dagen - men frukt och bär och annat mer läskande slinker ned utan problem.
På kvällen däremot när det svalnar så är ju grillat det bästa som finns - blir hungrig nu
Jag får knappt i mig mat alls dygnet runt
Jag vill ju inte bli smalare
Nej, äter normalt.
Jag äter mer än jag brukar. Jättekonstigt tycker jag. Men jag är oftare sugen på mat.
Nu ammar jag o äter mest hela tiden, men i vanliga fall är jag mindre sugen på mat. Däremot mkt mer sugen på läsk o cider etc. Inte bra. vatten, det tär tråkigt.
Äter mkt mindre än normalt, blir ofta illamående i värmen och kan knappt äta alls.
Nej, jag äter normalt .
Ja - äter mycket mindre
nä,inte alls.
Äter som vanligt.fast jag vill inte stå inne o LAGA maten! så det får bli mycket pizza o hämt/färdigmat.........
Svårare att äta men äter ändå normalmycket. Orkar inte träna om jag inte får mat så det ger som sig själv.
Ja, jag äter mycket mindre. Blir mest dryck, fil, yoghurt och sallad.
japp, kan inte äta alls på dagen när det är varmt. När det blir kväller och svalt så kan jag vräka i mig. viktökning? jepp! hatar sommarvärmen!
Annat: äter samma mängd fast annrolunda. Mycket mer sallader, fil och müsli, mackor osv. Kall mat helt enkelt! Dock gillar jag inte att sitta och äta i solen, det ska vara skugga :) .
Ja, äter lite mindre.
Äter mycket kall mat på sommaren, typ yoghurt och sallader. Har svårt att äta varm mat när det är varmt ute och är inte lika hungrig på sommaren. Men jag kan tex äta hur mycket glass och jordgubbar som helst
Ja, äter lite mindre. Mindre lust att laga till maten också