• fam kaos

Tänka på när man ska till high chaparall?

Ja lite tips i allmänhet? Saker man måste kolla på eller testa? Finns det nån badplats i närheten? Hur är det när man han med småbarn, finns det bra med skötbord och liknande? Vad tycker ni som varit där?

• Svar på tråden Tänka på när man ska till high chaparall?
  • fam kaos
    minimamma skrev 2009-06-24 20:10:32 följande:
    undrar jag också....
    Tyvärr verkar det inte vara någon på familjeliv som någonsin besökt high chaparall.
  • PortobelloRoad

Inte besöka det i Juni, för då är det inte mycket till aktivitet.

Jag är ingen ledartyp. Jag är nöjd bara jag får bestämma.
  • Lysmasken

Jo det finns ett litet badland innan för grinden. Men jag rekomenderar inte att ta med småbarn och gör ni det så har med er hörselkåpor. Skötbord minns jag inte om det finns, kan hända att precis innanför grinden går till vänster mot karusellerna (om dom inte flyttat dom) så finns det toaletter där. Finns skrindor där till barnen. Maten är rätt så dyr. Åkte förra året med en 2,5 åring, blev mest rädd.

• fam kaos

Vi kom hem nu och är supernöjda, inga skrämda ungar, varken ettåringen eller fyraåringen, bara glada miner. De hade jättekul och det räckte gott med show, båt, tåg, indian och mexikoby samt glass och souvenirhus, stora killen grät för han ville även ta en runda på tivolit men vi såg att han redan var alldeles för trött. Kvällen slutade dock med att ungen petade upp ett tuggumi i näsan halvägs hem så det blev 1½ tim på akuten med fyra slutkörda ungar.
    Men nu sover iallafall mina två små pärlor sött i sina sängar.

Svar på tråden Tänka på när man ska till high chaparall?