• Cara Mia

Jävla ELLOS skit!!

Beställde lite sommarkläder från ellos i maj och en topp som jag verkligen ville ha blev restad och det stod levbesked 10 juni! Okej fine. Jag hinner ju få det snart.. La till lite andra grejer till restordern som jag hittade och nu när jag går in står det SLUTSÅLD på den toppen!
    Vad i hela helvete!
    Har dom tagit den ur min best och sålt till någon annan eller vadå?

Kan ju tillägga att paketet inte blev skickat förän i dag {#lang_emotions_yell}

Försöker kontakta den via deras mailkundservice men det går ite för man ska välja nån jävla kategori och det finns ingen blädder ruta eller nåt, det GÅR INTE att välja kategori!!

FAN!

• Svar på tråden Jävla ELLOS skit!!
  • Enniie

Ring bara vanliga kundservice, eller om du ringer nr för beställning, så kan du säkert få tag på någon där. Jag beställde en taklampa för en månad sedan i trä, den var trasig när jag fick den. Inte första gången dem strular.

• Cara Mia
    TvåBarnsMamma88 skrev 2009-06-25 14:03:06 följande:
    Ring bara vanliga kundservice, eller om du ringer nr för beställning, så kan du säkert få tag på någon där. Jag beställde en taklampa för en månad sedan i trä, den var trasig när jag fick den. Inte första gången dem strular.
    Ja jag kanske får göra det. men jag hatar att prata i telefon..men jävla mailen verkar ju inte funka så..
  • Jenny1

Vad surt!
    Men troligen kan det vara så att den blev restad för att det var tillfälligt slut i lager, och de trodde att det skulle fyllas på. Sen har det nog blivit stop (av någon anledning) för inköpet av just den toppen.

• Cara Mia
    Jenny1 skrev 2009-06-25 14:04:42 följande:
    Vad surt!Men troligen kan det vara så att den blev restad för att det var tillfälligt slut i lager, och de trodde att det skulle fyllas på. Sen har det nog blivit stop (av någon anledning) för inköpet av just den toppen.
    Ja men ska man behöva vänta en hel månad för att få veta det.. Den fanns ju när jag beställde den... åh, inte hittar jag nåt telefonnummer heller..
  • moonweb

Ja, ring kundtjänsten, jag avskyr också att ringa, men ibland måste man ju få klaga.

Ett tips - beställ aldrig panelgardiner från Ellos, jag fick sy om de jag beställde för de var så in i h-lvete sneda... {#lang_emotions_undecided}

• Mamma 2b

Det går utmärkt att maila Ellos kundtjänst, det brukar jag göra just för att slippa sitta i telefonkö och prata när man kanske inte hinner eller ids.

Du har två alternativ i kundtjänsten, dels välja kategori för din fråga och se om svaret finns redan, annars kan man ställa en egen fråga och uppge sin mailadress. Svar får man snabbt.

• Cara Mia
    Mamma 2b skrev 2009-06-25 14:06:23 följande:
    Det går utmärkt att maila Ellos kundtjänst, det brukar jag göra just för att slippa sitta i telefonkö och prata när man kanske inte hinner eller ids.Du har två alternativ i kundtjänsten, dels välja kategori för din fråga och se om svaret finns redan, annars kan man ställa en egen fråga och uppge sin mailadress. Svar får man snabbt.
    Ja men jag uppger mailen. Men när jag klickar på fortsätt så står det attjag måste ange nummer för kategori och det gårinte..
  • Mamma 2b

Cara Mia skrev 2009-06-25 14:08:07 följande:

Ja men jag uppger mailen. Men när jag klickar på fortsätt så står det attjag måste ange nummer för kategori och det gårinte..
    Skumt. Jag har aldrig haft problem.
  • Floff

Ellos är ett jäkla skitföretag om du frågar mig. Beställde mammabyxor därifrån och fick fel storlek. Har stött på minst 3 andra här på forumet som upplevt samma sak. Sen överöses man av mail från dem med REA-erbjudanden VARJE DAG! Jag skojar inte, det är verkligen varje dag.

Förresten Cara Mia - jag minns dig från trådar tidigare i år. Stort grattis till det nya plusset!

• Cara Mia
    Floff skrev 2009-06-25 15:29:23 följande:
    Ellos är ett jäkla skitföretag om du frågar mig. Beställde mammabyxor därifrån och fick fel storlek. Har stött på minst 3 andra här på forumet som upplevt samma sak. Sen överöses man av mail från dem med REA-erbjudanden VARJE DAG! Jag skojar inte, det är verkligen varje dag.Förresten Cara Mia - jag minns dig från trådar tidigare i år. Stort grattis till det nya plusset!
    Ja tänker fan inte handla där nåt mer!

Tack Hoppas allt går bra för dig
  • Tuxi

Men jag hatar när Ellos gör så, beställde en tröja som blev restorder, dom sköt fram tröjan i 4 månader sen bad jag dom fara och flyga, vem vill ha en sommartröja på hösten

Svar på tråden Jävla ELLOS skit!!