• SigVill

Läcker råmjölk=ev förlossning?

Är i v 34+3 med mitt andra barn. Har börjat läcka råmjölk nu vilket jag inte alls gjorde med mitt första barn.

Kan det vara så att när det börjar läcka så är det ett tecken på att förlossningen ev kan vara på G?

Kan tillägga att jag har varit inne på koll för 2 veckor sedan pga av kraftiga förvärkar och att tappen var lite påverkad då. Blev beordrad vila( lätt med en 2-åring hemma!!) Värkarna har lugnat sig betydligt sedan min man tog ut föräldrapenning och är hemma.

Har även REJÄLA flytningar vilket jag börjar fundera på om det kan vara fostervatten??!! Har pratat med förlossningen om detta men eftersom det inte rinner så vill dom avvakta.

• Svar på tråden Läcker råmjölk=ev förlossning?
  • Me o Mike

Njaeeee.. Det är inget tecken på förlossning... Inte flytningarna heller. Och inte förverkarna heller!

haha förlåt om jag låter neggo, men jag vet ju hur ivrig man är där i slutet av en graviditet!

• MammasälskadeMinna

nä, tror jag inte.. jag läckte råmjölk redan i vecka 20 förra gången

• MissLillan

håller med detta. inget av det tyder på att det är på g....
    Zack o Bella skrev 2009-06-26 10:28:51 följande:

Njaeeee.. Det är inget tecken på förlossning... Inte flytningarna heller. Och inte förverkarna heller! haha förlåt om jag låter neggo, men jag vet ju hur ivrig man är där i slutet av en graviditet!
  • Issa79

Hoppas jag verkligen inte för jag är i 29 fulla veckor imorgon o jag läcker. Sd har jag haft sen i mitten av graviditeten. Varit inlagd för den o är nu sängbunden hemma pga dem o en förkortad tapp.

• Silme

Nej, att läcka mjölk är inget förlossningstecken. Det har jag gjort i över en månad och går in i vecka 37 imorn utan några tecken på att det ska sätta igång.

Om allt går som det ska; BF 090717
  • SigVill

Det var ju skönt att höra!!! Är nämligen på besök hos mina föräldrar 30 mil från göteborg där jag ska föda!!

Men å andra sidan vore det skönt om den lilla ville titta ut snart!!!  {#lang_emotions_smile}

• friis

Börja läcka i v17 o är i 32 nu så de e absolut inte på gång för dig bara för du får läkage i brösten

Svar på tråden Läcker råmjölk=ev förlossning?