• Mini liten

du som ÄLSKAR allt vad har med bilar att göra

Är detta värt pengarna??

Köra en ferrari eller lamborghini i 10 min på landsväg. Kostar 1195kr.

Funderar på att köpa detta till min sambo i födelsedagspresent

www.(får inte skriva för det reklam).se/lini
  • Svar på tråden du som ÄLSKAR allt vad har med bilar att göra
  • Tecken

Äsch, köp F1-biljetter istället Beror ju på vad för intresse han har av bilar? Är det att meka eller se på motorsport som är intressant, så kanske han inte blir så impad.

• Modin

jag hade blivit riktigt glad men jag tror dock att han blir lika glad för typ formel 1 biljetter eller nåt liknande.. Det är en rikrigt upplevelse, dragrace eller nått.. Drag race är min favrit :D

• Mini liten

han älskar ju både att hålla på med bilar och att köra dom. Det är messt sport och lyxbiar som är skoj i hans ögon, så det var därför jag tänkte att han skulle få detta. Men 10min är ju väldigt lite, och andra sidan är det 10min av något han ALDRIG annars skulle få chansen att göra

• Anna Collovin

Mini liten skrev 2009-06-26 12:32:55 följande:

han älskar ju både att hålla på med bilar och att köra dom. Det är messt sport och lyxbiar som är skoj i hans ögon, så det var därför jag tänkte att han skulle få detta. Men 10min är ju väldigt lite, och andra sidan är det 10min av något han ALDRIG annars skulle få chansen att göra
    Så sant
  • John D

10 min för 1195:-...
    Visst, det är 10 oförglömliga minuter, men 1195:- får man mycket annat för.

Ett tips: leta upp någon som äger en ferrari eller lamborghini privat, och fråga om din pojkvän inte kan få provköra för en tusenlapp eller nåt.
    Dom flesta ägare av sådana bilar (såvida det inte är dryga brats med pappas pengar) brukar vara mycket stolta över sina bilar och har absolut ingenting emot att få visa upp dom.
    Vi stoppade en kille i en Ferrari vid en bensinmack en gång och frågade om inte han kunde ställa upp och skjutsa en kompis som skulle gifta sig, bara ett varv runt kvarteret typ. Slutade med att killen var där hela dagen och skjutsade alla som ville åka, och lät alla som ville provköra ta en liten sväng så länge han satt bredvid. Det enda han ville ha i ersättning var soppapengar, men vi lyckades övertala honom att vi i alla fall skulle få bjuda honom på mat.

• Mini liten
    John D skrev 2009-06-26 14:44:17 följande:
    10 min för 1195:-...Visst, det är 10 oförglömliga minuter, men 1195:- får man mycket annat för.Ett tips: leta upp någon som äger en ferrari eller lamborghini privat, och fråga om din pojkvän inte kan få provköra för en tusenlapp eller nåt.Dom flesta ägare av sådana bilar (såvida det inte är dryga brats med pappas pengar) brukar vara mycket stolta över sina bilar och har absolut ingenting emot att få visa upp dom.Vi stoppade en kille i en Ferrari vid en bensinmack en gång och frågade om inte han kunde ställa upp och skjutsa en kompis som skulle gifta sig, bara ett varv runt kvarteret typ. Slutade med att killen var där hela dagen och skjutsade alla som ville åka, och lät alla som ville provköra ta en liten sväng så länge han satt bredvid. Det enda han ville ha i ersättning var soppapengar, men vi lyckades övertala honom att vi i alla fall skulle få bjuda honom på mat.
    Ja det var ju en ide, men då måste ja ju hitta nån snäll själ som äger och är villig att låna ut bilen oxå. =0)
  • Senap
    Gemini1 skrev 2009-06-27 21:10:55 följande:
    Tycker det är alldeles för kort körtid. Detta kostar mer (kanske kan gå ihop med andra?) men är betydligt mer skoj för den som gillar att KÖRA bil, rekommenderas: www.drivingevent.com/kurser/visa_rkurs.php?ku... Mvh: Thomas
    Jag köpte en formelkurs till sambon i 30-årspresent.
    Mycket uppskattat.
    *rekommenderar*
    My sugar is raw
  • Gemini1

Ja, det verkar riktigt skoj. Vi köpte bla detta till vår pappa som 60-årspresent. Var uppskattat.

• Karisma
    Gemini1 skrev 2009-06-27 21:10:55 följande:
    Tycker det är alldeles för kort körtid.Detta kostar mer (kanske kan gå ihop med andra?) men är betydligt mer skoj för den som gillar att KÖRA bil, rekommenderas:www.drivingevent.com/kurser/visa_rkurs.php
    Vsd kostar det? Hittar ingenstans. Är ju en skitkul present.

/K
  • Karisma
    Karisma skrev 2009-07-09 09:48:04 följande:
    Vsd kostar det? Hittar ingenstans. Är ju en skitkul present./K
    Äsch läste för fort på sidan, hittade nu infon.

/K
Svar på tråden du som ÄLSKAR allt vad har med bilar att göra