Vilka trosor (kläder) är bäst efter ett snitt?
Ska snittas på torsdag den 2/7 och tänkte packa BB väskan.
Vilka trosor och kläder rekomenderar du då?
Ska snittas på torsdag den 2/7 och tänkte packa BB väskan.
Vilka trosor och kläder rekomenderar du då?
Antingen löst sittande boxer eller höga i midjan, inget som stramar på snittet, är inte skönt när det skaver där!!! Lycka till
Hej! Blev snittad för ca 2 månader sen. Och jag rekomenderar några trosor som gar mjuka resår så att det inte skaver emot snittet, gör fruktansvärt ont! Byxor eller kjolar som inte har låg skärning (alltså sitter emot snittet) Mjukis byxor var väldigt skönt den första tiden eller mamma byxor. Lycka till med allt!
Kläder som inte sitter hårt direkt på snittet tycker jag har varit skönats att ha efter mina snitt. Typ byxor med hög midja även trosor som inte skaver direkt på.
Mamma kläder eller stora mjuka byxor och trosor, gärna höga så de inte slutar på ärret.
Jag rekommenderar varmt de där snygga nät trosorna man får på BB. (passa på att få med dig ett gäng hem också) Dem är kanon sköna att ha de första dagarna efter snittet. Jag upplevde att allt annat var obekvämt..
Lycka till!
Eftersom jag ahr snitt från naveln och ner så vill jag ha trosor som sitter över hela snittet.
Sen har jag lössittande kläder.
Precis som alla andra skriver: inte hipster trosor som skaver på snittet. Mamma byxor eller andra löst sittande kläder.
Det lär finnas något "snittbälte", tror det finns på minimundus.se . Livmodern är ju fortfarande stor efter snittet, så det drar en del. Tror ett sådant bälte kan vara skönt för att hålla allt på plats.