• Karedo

Vilka trosor (kläder) är bäst efter ett snitt?

Ska snittas på torsdag den 2/7 och tänkte packa BB väskan.

Vilka trosor och kläder rekomenderar du då?

• Svar på tråden Vilka trosor (kläder) är bäst efter ett snitt?
  • Marina

Antingen löst sittande boxer eller höga i midjan, inget som stramar på snittet, är inte skönt när det skaver där!!! Lycka till

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Karedo
    Marina skrev 2009-06-26 13:04:24 följande:
    Antingen löst sittande boxer eller höga i midjan, inget som stramar på snittet, är inte skönt när det skaver där!!! Lycka till
    då borde mammatrosor passa, eller?
  • Ullis86

Hej! Blev snittad för ca 2 månader sen. Och jag rekomenderar några trosor som gar mjuka resår så att det inte skaver emot snittet, gör fruktansvärt ont! Byxor eller kjolar som inte har låg skärning (alltså sitter emot snittet) Mjukis byxor var väldigt skönt den första tiden eller mamma byxor. Lycka till med allt!

• Marina
    Karedo skrev 2009-06-26 13:12:44 följande:
    då borde mammatrosor passa, eller?
     Ja det borde det, jag hade boxer från Lindex med hög midja funkar super, om man vill slippa mammatrosor, jag personligen gillar dom inte har aldrig haft några...
    Mamma till André, Liam och Isadora
  • Russelltokan

Kläder som inte sitter hårt direkt på snittet tycker jag har varit skönats att ha efter mina snitt. Typ byxor med hög midja även trosor som inte skaver direkt på.

• mammamutilltre

Mamma kläder eller stora mjuka byxor och trosor, gärna höga så de inte slutar på ärret.

• Mokie

Jag rekommenderar varmt de där snygga nät trosorna man får på BB. (passa på att få med dig ett gäng hem också)  Dem är kanon sköna att ha de första dagarna efter snittet. Jag upplevde att allt annat var obekvämt..

Lycka till!

♥ Benjamin 060911 ♥ Douglas 090616 ♥
  • Chili mum

Eftersom jag ahr  snitt från naveln och ner så vill jag ha trosor som sitter över hela snittet.
    Sen har jag lössittande kläder.

L 041216 & M 060224 BF 090718
  • Suni74

Precis som alla andra skriver: inte hipster trosor som skaver på snittet. Mamma byxor eller andra löst sittande kläder.

• Trolltoka
    Mokie skrev 2009-06-28 07:10:39 följande:
    Jag rekommenderar varmt de där snygga nät trosorna man får på BB. (passa på att få med dig ett gäng hem också)  Dem är kanon sköna att ha de första dagarna efter snittet. Jag upplevde att allt annat var obekvämt.. Lycka till!
    Gör detsamma jag med! Visst dom är inte särskilt snygga men tusan gör det? Dom skaver inte iaf
    trolltoka.blogg.se *~*Novah 13/3-07♥BF 23/1-10*~* novahpantera.bilddagboken.se
  • seglaren

Det lär finnas något "snittbälte", tror det finns på minimundus.se . Livmodern är ju fortfarande stor efter snittet, så det drar en del. Tror ett sådant bälte kan vara skönt för att hålla allt på plats.

Svar på tråden Vilka trosor (kläder) är bäst efter ett snitt?