• 83a

BRA amnings-bh efterlyses!!! (stor byst)

Jag har letat med ljus och lykta efter en bra amningsbh till mitt för nuvarande ofödda barn. (nr.2) Jag har stor byst och vill ha bygel trots allas råd om att avstå.
    Jag hade med barn nr 1 bhar utan bygel och bysten fick en form som mest liknade en korv!! Amma eller inte jag vill i alla fall ha 2 st bröst!
    JÄTTE tacksam för snabba svar då jag ska till stan i handla i morgon Lördag!!!

Fl hjälp mej nu!!

• Svar på tråden BRA amnings-bh efterlyses!!! (stor byst)
  • Lena

Jag köpte en DD eller E med bygel på HM för drygt ett år sen. Den funkade finfint under graviditet och amning.

• Alicemamma

Jag har stor byst och rekommenderar Anita Maternity nr 5062. Den har kupa upp till H och sitter skönt och är lätt att öppna och stänga med en hand. Den har ingen bygel, men har ett bra stöd i alla fall tycker jag. Kolla in olika modeller på www.minimundus.se

• 83a

hittade en bh som heter abecita...(.hm:s bh är långt ifrån stora till mej )

• 83a

heter webb sidan så? Change???????

• Frågvis

Jag har precis varit runt och letat en bra amnings-bh och äntligen hittat en! Jag åkte till Babyland och köpte en av märket Anita tror jag det hette. Den var i helt spets, men skön och med bygel. Jag fick iofs punga ut med 479 kronor, men det var det värt. På alla andra "vanliga" (tex Lindex, Kappahl etc.) ställen jag kollat har det funnit upp till DD max. Jag var tvungen att ha F. Vilket var en smärre chock. :) Prova det!

Svar på tråden BRA amnings-bh efterlyses!!! (stor byst)