Välförtjänt spark i skrevet
På midsommar sparkade jag en kille på tasken, första gången för mig och det kändes helt OK. Hur vanligt är sånt egentligen. Hur många av er tjejer har sparkat en kille mellan benen och varför?
På midsommar sparkade jag en kille på tasken, första gången för mig och det kändes helt OK. Hur vanligt är sånt egentligen. Hur många av er tjejer har sparkat en kille mellan benen och varför?
På en fest en gång så höll en kille fast mig och låtsades kittla mig medans det egentligen bara var för att han skulle kunna ta mig på brösten. Jag kom inte loss heller eftersom han var så mycket starkare än jag, så jag nöp tag i hans innerlår ganska högt upp och klämde allt vad jag kunde. Då fick han i sin tur panik och bände loss min hand och framför allt min tumme. Det gjorde svinont!
Den var svullen och blå dagen efter och visade sig vara bruten. Men det var värt det om han fick ont efter hur han behandlade mig. Idiot...
är skrevsparkar okej på killar? Är det okej om killen lappar till en tjej ibland också?
Hej Tess!
Fy tusan vilket äckel du råkade ut för, hoppas verkligen att du klämde ordentligt...
//Linda
Anonym (är våld bra?) skrev 2009-06-27 11:10:42 följande:
Råkade en gång när jag tränade ju jutsu som typ 10-åring. Var en väldigt retsam och lite jobbig kille men det var inte alls meningen. Men sedan kom han inte tillbaka till träningen mer ^^;
Skulle aldrig få för mig att sparka en kille mellan benen, ETT STORT OM INTE han försökte våldföra sig på mig....
Anonym (Tess) skrev 2009-06-27 11:08:32 följande:
Min 12 års dag firade jag genom att vara på Felmmingsbergs ungdomsgård, då hoppade 3 st utlänska killar på mej, å tog mej mellan benen å på brösten, då fick jag in ett fint knä på en av dem :D
Ja det hoppas jag med, hoppas han blev steril ... mohahahhahahha!
jag klippte till en tjej på käften en gång det kändes riktigt bra då hon var förtjänt av det
ingen skrev spark,men däremot en rak höger.......
.
Helt ok att ge en skrevspark ifall killen uppför sig så han förtjänar det. Har t.o.m. lärt det till min dotter, men obs! endast i nödfall!
En vän blev helt utan anledning sparka mellan benen av en tjej på en fest.
Han slog till henne riktigt ordentligt och hon bröt näsbenet och vi hamna
köra henne till sjukhuset. Jag tycker att det var helt rätt gjort av honom.
Jag lyckades få min vän att fara till polisen och anmäla tjejen. Och jag samt
två andra var med som vittne och berättade ungefär vad som hade hänt. Min
vän fick tillsägelse för att han hade slagit horan, fast det var i självförsvar!!
(sjukt dåligt av polisen). Men man kan glädja sig åt att tjejen fick ordentliga
böter.
Hoppas att den sjuka horan lärde sig en läxa. Att bli sparkad mellan benen
är mycket, mycket värre än att t,ex bryta näsbenet. (Tro mig, jag har varit med
om båda).
Det är lika rätt att anmäla att en tjej sparkat en kille mellan benen, som det är
att anmäla att en kille har tafsat. Och där sätter vi punkt.
Hej jag har aldrig fått det någon gång och men jag vill gärna testa det. Så jag ber er tjejer att pungsparka mig. Om ni har snap så adda mig krille994.
Jag är 18år